پیام سپاهان
مشکل امنیتی در شعبه‌های اخذ رای اصفهان گزارش نشده است
جمعه 2 اسفند 1398 - 15:30:42
پیام سپاهان - اصفهان - جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از زمان آغاز رای‌گیری تا لحظه حاضر هیچ مشکل امنیتی در شعبه‌های اخذ رای استان گزارش نشده است.

سرهنگ حسین حسین‌زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 15 هزار نیرو در استان اصفهان امنیت شعبه‌های اخذ رأی را بر عهده دارند.
وی اضافه کرد: فعالیت نیروهای امنیتی که در قالب یک قرارگاه انجام می‌شود تا زمان حفظ فرایند تجمیع و انتقال صندوق‌های رأی ادامه خواهد داشت.
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در باره ویژگی‌های مورد نیاز نمایندگان خاطرنشان کرد: کسی که به نمایندگی یک ملت، دین، آیین و نظام قرار است قرار بگیرد و در یک جایگاه عالی و فوق العاده حاضر شود باید با همه وجود عاشق مردم و نظام و پرچم سه رنگ و جوانان مملکت باشد.
حسین‌زاده با اشاره به ملاک انتخاب نمایندگان مجلس گفت: منتخب مردم به گونه‌ای عمل کند که بتواند قدم‌های بلندی در راستای توسعه و پایداری کشور بردارد.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در اصفهان آغاز شد.
سه میلیون و 600 هزار نفر از جمله 170 هزار و 400 رای اولی، واجد شرایط رای دادن در استان اصفهان هستند.
نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 15 حوزه انتخابیه استان از جمله حوزه اقلیت‌های مذهبی با یکدیگر رقابت می‌کنند.
2 هزار و 838 شعبه اخذ رای در استان اصفهان در نظر گرفته شده و دست‌کم 60 هزار نفر در امر برگزاری انتخابات این استان همکاری دارند.
برچسب‌ها
اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی
پروندهٔ خبری
انتخابات مجلس در استان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/128926/مشکل-امنیتی-در-شعبه‌های-اخذ-رای-اصفهان-گزارش-نشده-است
بستن   چاپ