پیام سپاهان
شخصیت‌ها و نهادهای مختلف، اصفهانی‌ها را به شرکت در انتخابات فراخواندند
پنجشنبه 1 اسفند 1398 - 19:34:07
پیام سپاهان - اصفهان – شخصیت‌ها، نهادها و سازمان‌های اصفهان در پیام‌های جداگانه‌، مردم این استان را به حضور پرشور در پای صندوق‌های رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

فراخوان فرهنگیان و رای اولی‌ها پای صندوق‌های رای
مدیرکل آموزش و پرورش استان روز پنجشنبه در پیامی جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان رای اولی را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.
محمد اعتدادی در این پیام با اشاره به نزدیک شدن به دوم اسفند و موعد حماسه‌آفرینی افزود: مردم قهرمان ایران که در تاریخ انقلاب همواره با حضور فعال و مشارکت آگاهانه خود در انتخابات، صحنه‌های حماسه، عزت و عظمت آفریده و آگاهی و مسوولیت‌شناسی خود را آشکار کرده‌اند، هم‌اینک نیز برای انجام رسالت دینی، انقلابی و ملی خود به صحنه‏ می‌آیند تا با شور و شعور، انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را باشکوه تمام برگزار کنند.
وی در پیام خود افزود: فردا، روز تجدید عهد با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، شهیدان والامقام و رهبر معظم انقلاب در پای صندوق ‏های رأی است و در این روز، مردم ما نشان می‌دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامی، همچنان مُصمّم و متحدّند و این عرصه را با حضور حداکثری به صحنه دیگری از مقاومت و پایداری در برابر دشمنان قسم خورده این نظام تبدیل می‌کنند.
اعتدادی با قدردانی از جامعه فرهنگیان که مثل همیشه در عرصه فرایند برگزاری انتخابات مشارکتی دقیق و دلسوزانه خواهند داشت، از عموم فرهنگیان و دانش آموزان رای‌اولی این استان دعوت کرد تا باردیگر خالق صحنه‌های شورانگیز و غرورآفرین حماسه حضور در انتخابات بوده و همراه با سایر اقشار ملت ایران، صلابت و اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان دهند.
ضرورت نمایش مقاومت ملی ایرانیان در انتخابات
مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان نیز در پیامی از مردم دعوت کرد تا با حضور خود در پای صندوق های رای به‌عنوان مظهر پایداری، مقاومت ملی و شکوه ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان در این پیام افزود: این انتخابات آزمون مهم و حماسه‌ای بزرگ برای ملت بزرگ ایران است که می‌تواند کاخ دشمنان را به لرزه درآورد.
وی در پیام خود از مردم همیشه در صحنه اصفهان دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای، باردیگر انقلاب را بیمه کنند.
حضور حداکثری مردم در انتخابات، برهم زننده محاسبه دشمن
جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان هم در بیانیه‌ای، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را موجب ناکام گذاشتن محاسبه و برآورد دشمنان عنوان کرد.
در این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران در شرایطی پای به عرصه انتخابات می‌گذارد که دشمنان قسم خورده کشور منتظرند تا نتایج 2 سال فشار حداکثری را به نظاره بنشینند.
در این بیانیه با تاکید براینکه مشارکت حداکثری ملت ارزشی فراتر از موشک است، از نهادهای ورزشی و جامعه بزرگ ورزش کشور دعوت شده است تا با مشارکت گسترده و رأی به افراد کارآمد، مومن، مردمی و انقلابی از یکسو موجب ناکام گذاشتن نقشه‌های دشمنان و از سوی دیگر موجبات ورود افراد شایسته به مجلس شورای اسلامی شوند.
تمهیدآفرینی برای ایجاد تمدن بزرگ اسلامی در بزنگاه انتخاباتد
سازمان بسیج اساتید استان اصفهان نیز در بیانیه‌ای، انتخابات را از مهمرین و کلیدی‌ترین بسترهای نشان دادن علاقه‌مندی مردم به‌نظام برشمرد و افزود: ملت ایران فردا با حضور خود در انتخابات به عنوان یک بزنگاه مهم، مقدمات ایجاد تمدن بزرگ اسلامی را فراهم خواهند کرد.
در این بیانیه با بیان‌اینکه مجلس یازدهم به‌عنوان اولین مجلس، در گام دوم انقلاب اسلامی است، تاکید شده که این مجلس باید از جهات گوناگونی متمایز از مجالس گذشته باشد و این امر ممکن نیست مگر با تغییر ملاک‌ها و معیارها در انتخاب تک‌تک نمایندگانی که با رای ملّت بر کرسی مجلس می‌نشینند.
بسیج جامعه اساتید در این بیانیه، از ملت شهیدپرور ایران به‌ویژه اساتید دانشگاه‌ها و خانواده‌های آنها دعوت کرد تا ضمن حضور پرشور در این فریضه و رویداد بزرگ سیاسی، تلاش کنند تا بهترین انتخاب را برای منافع کشور داشته باشند.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، فردا دوم اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.
مردم استان اصفهان نیز قرار است از بین 293 نامزد انتخاباتی 20 نفر را برای احراز کرسی‌های نمایندگی این استان در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.
16 حوزه انتخابیه اصلی و 56 حوزه انتخابیه فرعی برای رای‌گیری از مردم این استان پیش بینی شده است.
برچسب‌ها
اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/128845/شخصیت‌ها-و-نهادهای-مختلف،-اصفهانی‌ها-را-به-شرکت-در-انتخابات-فراخواندند
بستن   چاپ