پیام سپاهان
فرمانده سپاه سمیرم: راه روشن شهدا را با بصیرت ادامه می‌دهیم
پنجشنبه 1 اسفند 1398 - 16:04:08
پیام سپاهان - اصفهان- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم گفت: راه روشن و سیره شهدای عزیز را با معرفت، بصیرت و ولایتمداری ادامه خواهیم داد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ نوابی روز پنجشنبه در یادواره شهید مدافع امنیت مهدی نوروزی در روستای چهار راه این شهرستان اظهارداشت: اقتدار و عظمت ایران مدیون رشادت های جوانانی است که در هر زمانی احساس تکلیف کرده و در برابر کفر و ستم ایستادند.
به گفته وی شهیدان نوروزی و صابری که بی رحمانه و منافقانه در محور زاهدان ترور شدند و به شهادت رسیدند همان زمان به تکلیف خود یعنی پاسداری از امنیت ایران اسلامی عمل کردند و در همین راه شهید شدند.
فرمانده سپاه سمیرم عزت و آبروی ما و ایران را مرهون خون این عزیزان دانست و افزود: شهدا با همدلی و باگذشتن از جان ومال خود باعث آبروی نظام وانقلاب شدند و درس ولایتمداری، ایثار ومعنویت به ما دادند و راه رسیدن به کمال را به نسل امروز آموختند.
سرهنگ نوابی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند با جنگ روانی و تبلیغات گسترده در فضای مجازی ذهن جوانان را نسبت به نظام و انقلاب مسموم کنند اما پیام ما به دشمنان این است که با جنگ و تحریم نمی توانید مردم سلحشور و انقلابی ما را از دفاع و مقاومت بازدارید.
این فرمانده سپاه ادامه داد: همین شهرستان سمیرم 400 شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی در دوره های مختلف کرده و همین جوان ها اگر نیاز باشد بار دیگر در سنگرهای مختلف جانفشانی و ایثار خواهند کرد.
وی با اشاره به کلام حضرت امام خمینی (ره) درباره شهدای عزیز گفت: مسیر شهادت سرعت و سبقت می‌خواهد چرا که شهدا با شناخت مسیر حق حرکت کرده و در نهایت نیز مزد خود را از خداوند متعال دریافت کردند.
زمستان سال گذشته عوامل گروهک تروریستی موسوم به "جیش العدل" وابسته به "القاعده" با اقدام کور، یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که به وسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد، 27 تن از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 پاسدار دیگر زخمی شدند.
شهر اصفهان پنج شهید، خمینی شهر و درچه پنج شهید، فولادشهر یک شهید، نجف آباد 2 شهید، شاهین شهر یک شهید، سمیرم و شهرضا 4 شهید، فلاورجان یک شهید، خور یک شهید، کاشان سه شهید، چادگان یک شهید، تیران یک شهید و آران و بیدگل هم یک شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.
شهرستان 100 هزار نفری سمیرم با افزون بر 22 هزار بسیجی و تقدیم 400 شهید به نظام و انقلاب، در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
برچسب‌ها
شهرضا خاش تروریست سمیرم زاهدان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/128837/فرمانده-سپاه-سمیرم--راه-روشن-شهدا-را-با-بصیرت-ادامه-می‌دهیم
بستن   چاپ