پیام سپاهان
فرماندار:
تخلف‌های انتخاباتی از سوی نهادهای نظارتی اردستان پیگیری می‌شود
چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 15:57:54
پیام سپاهان - کاشان- فرماندار اردستان گفت: برخی تخلف‌ها را از سوی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در جریان تبلیغات انتخاباتی شاهد بودیم که موضوع از سوی دستگاه‌های نظارتی و قضایی پیگیری می‌شود.

حمیدرضا تاملی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: بیشتر مواردی که از زمان آغاز فعالیت نامزدهای انتخاباتی در اردستان روبه‌رو بودیم، مربوط به نحوه تبلیغات و بیان برخی مسایل شخصی بین افراد بوده است.
وی افزود: بین تبلیغات و سخنرانی‌ها برخی نامزدها در مواردی تهمت‌هایی متوجه همدیگر کردند که مراجع رسیدگی به تخلف‌ها در سطح شهرستان اردستان در حال رصد هستند و امکان پیگیری قضایی وجود دارد.
فرماندار اردستان با اشاره به فعالیت‌ها در فضای مجازی تصریح کرد: برخی کانال‌ها و گروه‌های ناشناس نیز برخی مسایل را متوجه برخی نامزدها کردند که موارد از سوی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات شهرستان در حال پیگیری است.
وی اضافه کرد: با توجه به رقابت سنگینی که وجود دارد، در برخی موارد شاهد التهاب فضای تبلیغاتی به ویژه بین هواداران 2 نامزد بودیم اما با تمهیدهایی که در نظر گرفته شد، فضا را مدیریت کردیم و امیدواریم تا پایان انتخابات چنین فضایی همچنان حفظ شود و با شور انتخاباتی و بدون مشکل امنیتی این رویداد مهم را به پایان برسانیم.
تاملی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به روز انتخابات نامزدها در تلاش هستند تا خود را بیشتر بین مردم مطرح کنند، گفت: تاکنون یکی از نامزدها با نام پیمان آقایی از ادامه رقابت‌ها در این حوزه انتخابیه انصراف داده است.
وی ادامه داد: در زمان حاضر یک فضای رقابتی بسیار خوبی در شهرستان اردستان شاهد هستیم و هدفی که مبنی بر ایجاد موج انتخاباتی بسیار خوب برای مشارکت حداکثری دنبال می‌شد، تحقق یافت.
فرماندار اردستان با اشاره به تلاش‌ها برای انتخاب تیمی آماده از افرادی چابک با گرایش‌های گوناگون و مورد اعتماد مردم، تشریح کرد: برای اجرای هر چه بهتر و اطمینان همگان از سلامت فرآیند انتخابات، بر آموزش کامل همه اعضای شعب تاکید شد و در این راستا چندین دوره برای کاربران رایانه‌ای، نمایندگان فرماندار و سایر افرادی که قرار است در شعبه ها نقش‌آفرین باشند، برگزار شد.
وی تاکید کرد: امیداریم مردم اردستان چنان که در گذشته نیز رکورددار حضور در عرصه انتخابات بودند، در این دوره نیز با حضور گسترده در پای صندوق های رای، برگ زرین دیگری در حوزه فعالیت های سیاسی و اجتماعی شهرستان اردستان رقم بزنند.
بر اساس آگهی اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و در اجرای ماده 39 آیین‌نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس، هفت نفر در مجموع از شهرستان اردستان برای نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده بودند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه هم‌زمان با سایر نقاط کشور در 57 شعبه رای‌گیری این شهرستان برگزار می‌شود.
حوزه انتخابیه اردستان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
شهرستان 42 هزار نفری اردستان در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال‌شرقی اصفهان واقع است.
برچسب‌ها
اردستان اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/128762/تخلف‌های-انتخاباتی-از-سوی-نهادهای-نظارتی-اردستان-پیگیری-می‌شود
بستن   چاپ