پیام سپاهان
پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای در اصفهان آغاز شد
چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 14:01:18
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» تحت حمایت سیلیویکا توسط دانشگاه اصفهان آغاز به کار کرد.

نخستین دوره این رویداد در سال 1394 در دانشگاه اصفهان برگزار شد. اهداف برگزاری پنجمین کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، ارائه‌ پژوهش‌های مبتنی بر تحلیل و تولید محتوا در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای، توسعه‌ بازی‌های جدی (آموزشی، درمانی، تبلیغی و ...)، آسیب‌شناسی و آینده‌پژوهشی صنعت بازی‌های رایانه‌ای ملّی و نگاه ویژه این رویداد بازی‌های درمانی است.
به گزارش ایسنا، این رویداد شامل سخنرانی‌های کلیدی، پنل‌ها و کارگاه‌های تخصصی حوزه‌های متنوع مرتبط با بازی‌های رایانه ای، نشست‌های تخصصی و ارائه مقالات در زمینه‌های مختلف از جمله مهندسی کامپیوتر، روانشانسی، جامعه شناسی، هنر، حقوق، مدیریت اقتصاد، فقه، علوم سیاسی، روانپزشکی، توانبخشی، مهندسی پزشکی و ... است.
در کنار برگزاری این رویداد، جذب سرمایه برای بازی سازان نیز انجام خواهد شد.
محورهای اصلی کنفرانس علوم کامپیوتر و نرم افزار است و تمام محورهای مرتبط با ابعاد فنی و هنری و اجتماعی بازی‌های رایانه‌ ای از جمله محورهای این کنفرانس بین المللی است و تمام مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/128686/پنجمین-کنفرانس-بین‌المللی-بازی‌های-رایانه‌ای-در-اصفهان-آغاز-شد
بستن   چاپ