پیام سپاهان
دبیر حزت اتحاد ملت ایران اسلامی اصفهان: نباید با انتخابات قهر کرد
چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 12:30:30 PM
ایرنا

پیام سپاهان- مرتضی طهرانی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار امیدواری کرد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دومین روز ماه اسفند با مشارکت حداکثری مردم پرشور و پرنشاط برگزار شود.  

وی ایجاد فضای حضور پرشور در انتخابات را محدود به مردم ندانست و افزود: از دستگاه‌های مسوول و مربوط در انتخابات انتظار می‌رود از جنبه‌های مختلف زمینه‌های مشارکت پرشور مردمی در این همایش سیاسی از قبل فراهم کنند.

دبیر حزت اتحاد ملت در اصفهان با اشاره به رد صلاحیت‌های گسترده‌ در بین نامزدهای اصلاحطلبان یادآور شد: برخی احزاب و طرفداران آن نتوانستند آنطور که انتظار می‌رفت در عرصه انتخابات و نامزدی مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

وی بیان کرد: آنجا که مردم احساس کنند می‌توانند به نامزد موردنظر خود رای دهند باید مشارکت کنند و در انتخابات حضور یابند ولی فردی که در صحنه انتخابات منتخبی ندارد را نمی‌توان به حضور در انتخابات ملزم کرد.

طهرانی خاطرنشان کرد: وزارت کشور و شورای نگهبان باید از قبل زمینه‌های لازم برای حضور همه سلایق داخل کشور و متعهد به قانون اساسی در انتخابات را فراهم کنند تا بتوان انتخابات پرشور و معناداری را رقم زد.

وی در تشریح مشخصه‌های لازم برای نمایندگان مجلس گفت: یک نماینده مجلس باید به امور قانوی و حقوقی، امور اداری کشور مسلط و دیدگاهی روشن و فراخ داشته باشد.

دبیر حزت اتحاد ملت در اصفهان تصریح کرد: فراهم‌سازی مقدمات حل مشکلات کشور با دنیا و کشورهای مختلف از دیگر ویژگی‌های مورد نیاز یک نماینده مجلس است.

وی اظهارداشت: این امر، زمینه لازم برای فعالیت بهتر دولت آینده کشور را ایجاد خواهد کرد تا دولت بتواند در چنین فضایی امور مختلف ملت را تدبیر کرده و رفاه و زندگی مناسبی را برای آنان فراهم سازد.

به گفته طهرانی، حزب اتحاد ملت در اصفهان نامزدهایی را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی کرد که فقط یک نامزد از این حزب تایید صلاحیت شد.

از مجموع پنج میلیون و 200 هزار نفری جمعیت استان اصفهان سه میلیون و 603 هزار نفر واجد شرایط رای داده هستند.

این استان در مجلس شورای اسلامی 20 نماینده دارد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/128662/دبیر-حزت-اتحاد-ملت-ایران-اسلامی-اصفهان--نباید-با-انتخابات-قهر-کرد
بستن   چاپ