پیام سپاهان
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:
از بازسازی تشکیلات فناوری حمایت می‌کنیم
شنبه 19 بهمن 1398 - 10:53:31 AM
ایسنا
پیام سپاهان - معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: وظیفه ما بعد از دیدن این اراده و تلاش در دانشگاه این است که قول دهیم، هر میزان هزینه برای بازسازی ساختمان ها و تشکیلات آنها در ناحیه فناوری لازم باشد، در اسرع وقت کمک کنیم.

سورنا ستاری صبح امروز (شنبه-19بهمن) در آئین افتتاح ناحیه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: جهت گیری در دانشگاه شکل گرفته و آن اکوسیستم و زیست بومی است که برای اهمیت به جوانان ایجاد شده است.
وی افزود: دانشگاه مسئولیتی دارد که توسعه استارتاپ‌ها و در اختیار قرار دادن فضای لازم برای توسعه این مراکز است. همین موضوع مسئولیت ما را در معاونت علمی و فناوری سنگین‌تر می کند.
  رئیس بنیاد علمی نخبگان با اشاره به عزم دانشگاهی و تلاش های انجام گرفته، گفت: در بازدید قبلی که حدود یک سال گذشته از دانشگاه اصفهان انجام شد، گمان نمی کردیم که این برنامه گسترده مدنظر دانشگاه از حرف به عمل برسد و همین اراده ایجاد شده در دانشگاه بر مسئولیت ما می افزاید.
ستاری تاکید کرد: اگر طرح جامع دانشگاه نیز آماده باشد، آماده ایم تا در جلسه ای مشترک صحبت کرده و آن را بررسی کنیم تا سریع تر کارها پیش رود.
وی ابراز امیدواری کرد که اتفاقات خوبی بعد از این بازدید رخ دهد و خاطرنشان کرد: باید دانشجویان داخل دانشگاه، سایر دانشجویان و بخش خصوصی در کنار هم فعالیت کنند. زیرا تعداد جوانانی که در این مراکز جذب شده و کار می کنند، بسیار مهم است.
ناحیه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان در مساحت 32 هکتار شامل مراکز رشد و نوآوری، کارآفرینی و بازی‌های رایانه‌ای، صنایع سرگرمی، کریدور دانش و شتابدهنده های صنایع خلاق به منظور حمایت از نوآوری و کارآفرینی با حضور سورنا ستاری- معاون علمی فناوری ریاست جمهوری در دانشگاه اصفهان افتتاح شد.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/126890/از-بازسازی-تشکیلات-فناوری-حمایت-می‌کنیم
بستن   چاپ