پیام سپاهان
رویتاک، مکانی برای انتقال تجربه
شنبه 12 بهمن 1398 - 10:20:55
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان دومین گردهمایی رویتاک با شعار"ایده‌ها از تجربه ها شکل می گیرند" سی ام بهمن ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی رویداد رویتاک در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در جهان رویدادهایی مانند صبح خلاق و تد در حال برگزاری است که متاسفانه در ایران وجود نداشت. رویتاک، اولین رویداد ایران با قوانین و چارچوب های تعریف شده به منظور اشتراک گذاری ایده ها و تجارب آغاز به کار کرد.
محمدحسین باقری فرد افزود: اولین گردهمایی این رویداد با 40 قانون، هشتم آذر ماه برگزار شد که با استقبال خوبی همراه بود. در رویتاک علاوه بر کسب تجارب کارآفرینی از افراد موفق در زمینه کسب و کار، می توان راه رسیدن به اهداف و ایده ها را نیز پیدا کرد.
وی هدف این رویداد را انتقال تجربه معرفی و تصریح کرد: هدف از شکلگیری سلسله رویدادهای رویتاک، ایجاد یک رویداد متمرکز و مرجع برای سخنرانی افرادی است که بر صحنه رویتاک قرار خواهند گرفت.
دبیر اجرایی رویداد رویتاک ادامه داد: رویتاک بر روی چند موضوع اصلی شامل کارآفرینی، استارتاپ، تکنولوژی، آموزش، انتقال تجربه علمی و فرهنگی، ورزشی، هنر و موفقیت تمرکز دارد.
باقری فرد اضافه کرد: هدف دیگر این رویداد، استانداردسازی رویدادهای مشابه انتقال تجربه است. متاسفانه با گسترش روزافزون تعداد رویدادهای غیراستاندارد سخنرانی افراد موفق، عدم هماهنگی و نبود چارچوب های درست سخنرانی به جای مشاهده تاثیرات مثبت این همایش ها، شاهد تاثیرات نامطلوب آن هستیم.
وی در خصوص دومین نشست رویتاک خبر داد: دومین گردهمایی رویتاک در آخرین روز بهمن ماه با پنج سخنرانی از افراد موفق اجتماع برگزار خواهد شد.
باقری فرد با بیان مخاطب محور بودن رویتاک، توضیح داد: طی نظرسنجی های انجام شده از همه مخاطبان رویتاک، زمینه های بعدی سخنرانی و انتقال تجربیات مشخص می‌شود.
وی جامعه هدف این رویداد را تمام افراد خواستار تغییر در زندگی برای رسیدن به موفقیت اعلام و تصریح کرد: مخاطبان رویتاک تمام افرادی هستند که دغدغه آنها موفقیت و کسب ایده‌های جدید است. مخاطبین با شرکت در رویدادهای رویتاک می توانند برای خود انگیزه ایجاد کنند. به عنوان مثال دانشجویانی که به دنبال کارآفرینی بوده اما نمی دانند تجربه های لازم را باید از چه کسی شنیده و ایده بگیرند.
دومین گردهمایی رویتاک با هدف انتقال تجربه و کسب ایده از افراد موفق جامعه، سی ام بهمن ماه از ساعت8:30 در محل همایش های اهل البیت خیابان فرشادی اصفهان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/125264/رویتاک،-مکانی-برای-انتقال-تجربه
بستن   چاپ