پیام سپاهان
شاکرمی در اختتامیه پویش ملی «حمت» : رونق تولید ، اساس پیشرفت و توسعه اقتصاد کشور است
سه شنبه 8 بهمن 1398 - 09:28:17
وزارت رفاه
پیام سپاهان - معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین پویش ملی «حمت» ( حامیان مردمی تولید) گفت: رونق تولید ،اساس پیشرفت و توسعه اقتصاد کشور برای مقابله با تهدید و تحریم دشمنان است

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نخستین پویش ملی «حمت» ( حامیان مردمی تولید) با هدف معرفی الگوهای موفق فعالیت های اقتصادی و با حضور "حاتم شاه کرمی " معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "حمید شاه آبادی " معاون صدای رسانه ملی و" محمدمهدی هادوی " معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و سایر مسئولان ذیربط در در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.
شاکرمی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت : رونق تولید پایه و اساس پیشرفت و توسعه اقتصاد کشور برای مقابله با تهدید و تحریم دشمنان است که همواره در بیانات مقام معظم رهبری مورد تاکید بوده است .
شاکرمی با اشاره نقش ارزشمند صدا و سیما در حمایت از تولیدکنندگان گفت: هیچ حرکت توسعه ای بدون پیوست و زیر ساخت فرهنگی پایدار نمی ماند و صدا و سیما با برگزاری این پویش و ترویج فرهنگ گفت و گو در راستای رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان توانسته این نقش را به خوبی ایفا کند.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه افزود: نتیجه این پویش اعتماد سازی و اعتبار بخشی به تولید داخل است که این یکی از نقاط قوت این پویش است.
وی در ادامه افزود: لازمه اجرایی شدن اهداف اقتصاد مقاومتی استفاده از تمام ظرفیت های موجود به منظور ارتقا و رونق تولید و افزایش بهره وری در بخش های مختلف تولیدی کشور است که همه ارکان نظام باید در تبعیت از آن همراه و همگام و دارای یک نگاه باشند و از بخش نگری در این مسیر خودداری کنند .
شاکرمی با اشاره به همراهی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از این پویش مردمی گفت : وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در زمینه ارتقا مهارت های فنی ، سلامت نیروی کار و اصلاح ساختار بنگاه های اقتصادی و همچنین حمایت از واحدهای مشکل دار در جهت رونق تولید و تثبیت اشتغال موجود گام های موثر و بزرگی برداشته است .
وی با اشاره به اخذ مشاور متقاضیان سرمایه گذاری خرد در فعالیت های تولیدی خاطر نشان کرد : خوشبختانه زمینه اخذ مشاوره از طریق مشاورین فنی عضو که با مجوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاسیس و دارای فعالیت هستند نیز می توانند در کنار تولیدکنندگان به عنوان یک مشاور فنی و قوی این پویش را همراهی کنند .
معاون روابط کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد: ما اعلام آمادگی داریم با معرفی یکی از مدیران حوزه معاونت روابط کار در این پویش ها همکاری و حضور مستمر داشته باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/124004/شاکرمی-در-اختتامیه-پویش-ملی-«حمت»---رونق-تولید-،-اساس-پیشرفت-و-توسعه-اقتصاد-کشور-است
بستن   چاپ