پیام سپاهان
در مسابقات بسکتبال 3 نفره کارگری کشور
ذوب‌آهن در جایگاه دوم ایستاد
دوشنبه 7 بهمن 1398 - 14:54:49
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان در پایان مسابقات بسکتبال 3 نفره کارگران کشور تیم ذوب‌آهن اصفهان بر سکوی دوم ایستاد.

مسابقات قهرمانی بسکتبال 3 نفره کارگران کشور بزرگداشت سردار سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور 50 ورزشکار، در قالب 10 تیم از 9 استان تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، کرمان، مرکزی، خراسان شمالی، فارس، مازندران به میزبانی هیئت ورزش کارگری کرمان در سالن ورزشی 9 دی رفسنجان برگزار شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان، تیم‌های هرمزگان، مازندران، اصفهان و بوشهر به مرحله رده‌بندی و فینال راه پیدا کردند. در ادامه مسابقات که به‌صورت ضربدری برگزار و تیم مازندران و بوشهر برای کسب مقام سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم مازندران با نتیجه 21 بر 17 بوشهر را از پیش رو برداشته و مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.
در بازی فینال نیز تیم ذوب‌آهن اصفهان و هرمزگان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان و در یک بازی حساس و نفس‌گیر، هرمزگان موفق شد با نتیجه 21 بر 14 بسکتبالیست‌های قدرتمند اصفهان را شکست داده و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.
علی رنجبر، علیرضا صفدریان، متین اسدالهی فر و محمدرضا عابدی به عنوان بازیکن، امید نجفی و شهداد مرتجی کادر فنی تیم بسکتبال 3 نفره ذوب‌آهن اصفهان در این رقابت‌ها را تشکیل دادند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123967/ذوب‌آهن-در-جایگاه-دوم-ایستاد
بستن   چاپ