پیام سپاهان
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان خبر داد:
کمک 130 میلیون تومانی مردم کاشان به مناطق سیل زده سیستان
دوشنبه 7 بهمن 1398 - 14:01:01
پیام سپاهان - کاشان - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان گفت: مردم دارالمومنین کاشان تاکنون بیش از 130 میلیون تومان به مناطق سیل‌زده کمک کرده‌اند که این کمک‌ها شامل مبالغ نقدی و اجناس غیرنقدی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، امیرحسین شیخ استرکی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از وظائف کمیته امداد امام خمینی (ره) رسیدگی به وضعیت بیماران صعب العلاج است، اظهار داشت: با همکاری خیرین و شهروندان نوعدوست کاشانی ماهانه شش میلیارد ریال برای هزینه‌های درمانی بیماران تحت پوشش هزینه می‌شود.
وی با اشاره به بسیاری مددجویان این نهاد دچار کهولت و از کار افتادگی هستند، ابراز داشت: بسیاری از این مددجویان به برخی از بیماری‌ها دچار شده‌اند که هزینه‌های درمان آن بسیار زیاد است و به‌ همین دلیل با کمک خیرین این هزینه‌ها برای درمان آنها صرف می‌شود.
پرداخت بیش از 4میلیارد و 230 میلیون ریال برای درمان مددجویان کاشانی
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با بیان اینکه این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار میلیارد و 230 میلیون ریال برای درمان مددجویان در شهرستان کاشان پرداخت کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 10 هزار و 700 نفر در قالب پنج هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح شهرستان کاشان هستند.
وی همچنین از کمک 130 میلیون تومانی شهروندان نوعدوست کاشانی برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد و تاکید کرد: از این مبلغ بیش از 30 میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و 100 میلیون تومان هم در قالب کمک‌های غیر نقدی شامل فرش، پوشاک، چادر، غذا و غیره از طرف مردم دیار مومنان تامین شده است.
شیخ استرکی با بیان اینکه این سیل اهدای کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده کماکان ادامه دارد، افزود: از مردم نوعدوست و شهروندان عزیز کاشانی خواستاریم به منظور حفظ منزلت و کرامت هموطنان سیل زده در صورتی که تمایل دارند اجناس یا کالاهای غیرنقدی را اهدا کنند حتماً این اقلام تازه و نو باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123957/کمک-130-میلیون-تومانی-مردم-کاشان-به-مناطق-سیل-زده-سیستان
بستن   چاپ