پیام سپاهان
با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش؛
کلنگ احداث بزرگترین مجتمع آموزشی شمال استان اصفهان به زمین زده شد
دوشنبه 7 بهمن 1398 - 10:55:41
پیام سپاهان - آران و بیدگل- با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان کلنگ احداث مجتمع بزرگ آموزشی نوش آباد به زمین خورد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل در حاشیه مراسم کلنگ زنی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: این مجتمع آموزشی شامل احداث سه آموزشگاه ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در شهرک حسن آباد شهر نوش آباد احداث می شود.
محمد معدندار با بیان اینکه این مجتمع 25 کلاسه خواهد بود افزود: برای احداث این مجتمع آموزشی، زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع توسط شهرداری نوش آباد اختصاص یافته و تمامی مراحل ساخت آن توسط سازمان نوسازی مدارس کشور انجام می شود.
وی تصریح کرد: برای ساخت این مجتمع آموزشی 200 میلیارد ریال توسط سازمان نوسازی مدارس کشور اختصاص یافته و قرار است در دهه فجر سال آینده به بهره برداری برسد.
به گزارش مهر، فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آئین با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید با همت دولتمردان و خیّران نیک اندیش، ساخت و ساز مدارس قوت بیشتری گرفته است گفت: 130 آموزشگاه و مدرسه دولتی و غیردولتی با حدود 1500 معلم در شهرستان آران و بیدگل در حال فعالیت هستند.
اسماعیل بایبوردی با بیان اینکه وضعیت شهرستان آران و بیدگل در جذب خیّرین مدرسه ساز در سطح استان و کشور، ممتاز و مطلوب است افزود: تاکنون 50 واحد آموزشی، فرهنگی و ورزشی در این شهرستان توسط خیّرین به بهره برداری رسیده است.
وی، خیرین مدرسه ساز را بازوان پرقدرت و توانمند دولت و مردم برشمرد و تصریح کرد: خیرین این شهرستان به درستی دریافتند که معماران توسعه و پیشرفت شهرستان، استان اصفهان و کشور هستند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123922/کلنگ-احداث-بزرگترین-مجتمع-آموزشی-شمال-استان-اصفهان-به-زمین-زده-شد
بستن   چاپ