پیام سپاهان
استاندار اصفهان: دستگاه‌های اجرایی حق واگذاری امکانات به نامزدهای انتخاباتی را ندارند
دوشنبه 7 بهمن 1398 - 7:47:13 AM
ایرنا
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان گفت: نهادها و دستگاه های اجرایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند حق واگذاری امکانات به نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را ندارند.

عباس رضایی روز دوشنبه اظهارداشت: از سوی دیگر حمایت و دخالت در امور نامزدهای انتخاباتی نیز خلاف و جرم است، بنابراین روسا و مدیران کل باید بطور جدی این موضوع را مد نظر قرار دهند.
وی با اشاره به اهمیت ایجاد بستری مناسب برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در صحنه انتخابات، ادامه داد: تمامی نهادهای اجرایی در استان و شهرستان‌ها موظفند، امکانات خود را بر مبنای در خواست در اختیار استانداری و فرمانداری‌ها قرار دهند.
استاندار اصفهان تصریح کرد: فرمانداری‌ها مجری اصلی برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها هستند، لذا همکاری هر چه بیشتر با این نهادها ضروری است.
وی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را ضروری خواند و اضافه کرد: همکاری و بسترسازی مناسب برای برگزاری انتخابات، سبب برپایی هرچه باشکوه تر این رویداد خواهد شد.
رضایی به لزوم معرفی هر چه بیشتر خدمات و اقدامات به مردم اشاره و خاطرنشان کرد: دهه فجر زمان مناسبی برای این موضوع به شمار می‌رود و در کنار آن نیاز است که مدیران در شهرستان‌ها حضور یابند و پای درد و دل اقشار مختلف بنشینند.
وی تاکید کرد: ادارات کل برای برنامه‌های مرتبط با دهه فجر امسال با استانداری هماهنگ باشند تا این دهه با برنامه ریزی مناسب و برنامه‌های خوب همراه شود.
انتخابات مجلس دوم اسفند امسال در سراسر کشور و در اصفهان با حضور 60 هزار نفر دست‌اندرکار در سه هزار شعبه اخذ رای برگزار می‌شود.
86 درصد از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان تایید صلاحیت شدند که شامل 904 داوطلب است.
مجموع تعداد داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان یکهزار و 242 نفر بود اما 196 نفر از آنها قبل از شروع رسیدگی به صلاحیت‌ها، انصراف دادند.
استان پنج میلیون و 200 هزار نفری اصفهان با احتساب نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران دارای 20 نماینده در مجلس شورای اسلامی است.
" اردستان "به مرکزیت " اردستان، شاهین شهر، میمه و برخوار " به مرکزیت "شاهین شهر"، " خمینی شهر " به مرکزیت "خمینی شهر"، "سمیرم " به مرکزیت "سمیرم" ، "شهرضا و دهاقان " به مرکزیت "شهرضا"، "فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت " به مرکزیت "داران"، "فلاورجان " به مرکزیت " فلاورجان "، " کاشان و آران و بیدگل "به مرکزیت " کاشان"، " گلپایگان و خوانسار "به مرکزیت " گلپایگان"، " لنجان "به مرکزیت "زرین شهر"، "مبارکه "به مرکزیت "مبارکه" ، "نایین و خور و بیابانک"به مرکزیت "نایین" ، " نجف آباد و تیران و کرون "به مرکزیت " نجف آباد " و " نطنز و بخش قمصر " به مرکزیت " نطنز " از حوزه‌های دیگر استان اصفهان در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
 
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123903/استاندار-اصفهان--دستگاه‌های-اجرایی-حق-واگذاری-امکانات-به-نامزدهای-انتخاباتی-را-ندارند
بستن   چاپ