پیام سپاهان
سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی کاشان خبر داد:
شناسایی ودستگیری سوداگر مرگ بابیش از 1کیلو موادمخدرصنعتی در کاشان
يکشنبه 6 بهمن 1398 - 20:49:41
پیام سپاهان - کاشان - سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری سواداگر مرگ با بیش از یک کیلو و 300 گرم ماده مخدر صنعتی در قالب طرح ظفر در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار علی قربانی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با اجرای طرح ظفر در کاشان 15 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند، اظهار داشت: سه نفر از اراذل و اوباش، چهار دزد، 14 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز و چهار محکوم قضایی نیز از دیگر افرادی بود که در قالب این طرح دستگیر شدند.
وی با اشاره به توقیف 10 وسیله نقلیه از دستگیرشدگان ابراز داشت: مقدار زیادی سلاح سرد و همچنین 500 گرم ماده مخدر نیز از این دستگیرشدگان کشف و ضبط شد.
سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی کاشان با بیان اینکه آسایش و امنیت شهروندان کاشانی خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: با هرگونه اقدام و رفتاری که زمینه اختلال در امنیت شهروندان را فراهم کند به شدت برخورد می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری سوداگر مرگ در کاشان تاکید کرد: این فرد بیش از یک کیلو و 300 گرم از مواد مخدر صنعتی برای عرضه در سطح شهرستان در اختیار داشت که با دستگیری او این مواد نیز کشف و ضبط شد.
قربانی همچنین از اهمیت گزارش‌های مردمی در شناخت اختلالگران در نظم و امنیت شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری این سوداگر مرگ نیز به وسیله گزارش‌های مردمی میسر شد که پس از صحت خبر دریافتی با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولین و مقامات مرتبط این قاچاقچی طی یک عملیات ضربتی دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید.
وی افزود: از شهروندان و هموطنان عزیز خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه فرد یا اتفاق مشکوک مراتب را در سریع‌ترین زمان ممکن با 110 در میان بگذارند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123897/شناسایی-ودستگیری-سوداگر-مرگ-بابیش-از-1کیلو-موادمخدرصنعتی-در-کاشان
بستن   چاپ