پیام سپاهان
حوادث هفته گذشته در استان اصفهان 16 مصدوم داشت
يکشنبه 6 بهمن 1398 - 18:29:27
پیام سپاهان - اصفهان- وقوع یک فقره سانحه رانندگی، آتش‌سوزی و سه مورد گازگرفتگی با منوکسیدکربن در یک هفته اخیر در استان اصفهان به مصدومیت و مسموم شدن 16 نفر منجر شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: بامداد جمعه گذشته یک مرد 54 و زن 48 ساله در فولادشهر دچار مسمومیت تنفسی با منوکسیدکربن شدند و پس از اعلام به اورژانس 115 به بیمارستان شهدای لنجان انتقال یافتند.
غفور راستین افزود: برخورد زنجیره‌ای سه دستگاه خودرو در اتوبان فرودگاه اصفهان نیز به مصدومیت هشت نفر شامل سه زن، چهار مرد و یک کودک منجر شد.
وی با بیان اینکه دو نفر از مصدومان به صورت سرپایی در محل سانحه درمانی و رسیدگی شدند عنوان کرد: 6 نفر دیگر از این افراد نیز به بیمارستان‌های آیت‌الله کاشانی و امین منتقل شدند.
وی درباره حادثه مسمومیت با منوکسیدکربن که در خانه کارگر شاهین‌شهر رخ داده بود نیز تصریح کرد: در این حادثه یک زن 37 ساله و پسر پنج ساله دچار مسمومیت تنفسی شده و به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان علت این حادثه را قراردادن سر لوله بخاری داخل یک سطل آب بیان کرد.
وی همچنین به حادثه گازگرفتگی با منوکسیدکربن در خیابان فروغی شهر اصفهان براثر وجود نقص فنی در لوله آبگرمکن اشاره و خاطرنشان کرد: این حادثه به مسمومیت 2 زن و مرد 85 ساله و انتقال آن‌ها به بیمارستان امین اصفهان منجر شد.
راستین اظهارداشت: آتش گرفتن سیلندر گاز در خمینی‌شهر نیز موجب مصدوم شدن 2 زن و مرد شد که تکنسین‌های اورژانس پس از حضور در محل و رسیدگی‌های اولیه، آن‌ها را به مرکز سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) منتقل کردند.
خمینی شهر با جمعیت بالغ بر 350 هزار نفر در 12 کیلومتری شمال غربی اصفهان واقع شده است.
برچسب‌ها
خمینی شهر گازگرفتگی اصفهان تصادفات جاده ای سوانح

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123888/حوادث-هفته-گذشته-در-استان-اصفهان-16-مصدوم-داشت
بستن   چاپ