پیام سپاهان
تاکید بر لزوم نظم در سطح تصمیم گیری فعالیت‌های قرآنی
يکشنبه 6 بهمن 1398 - 17:37:02
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با تاکید بر لزوم نظم در سطح تصمیم گیری فعالیت‌های قرآنی گفت: نباید هیچ موسسه قرآنی بدون مجوز تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(سلام الله علیها) افزود: پس از انقلاب اسلامی مسئله قرآن گسترش خوبی پیدا کرده و مدارس قرآنی نیز تشکیل شده به طوری که در برخی از این مدارس، طلاب ماهی یک جز قرآن کریم حفظ می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با تاکید بر لزوم نظم در سطح تصمیم گیری فعالیت‌های قرآنی اظهار داشت: نباید هیچ موسسه قرآنی بدون مجوز تشکیل شود که در این زمینه نیازمند شورای سیاست گذاری مشخص و منظمی برای موسسات قرآن و عترت به منظور تنظیم این قبیل فعالیت‌ها هستیم.
استاندار اصفهان و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه این قبیل جلسات به منظور همدلی و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جلسه به عنوان شورای فرهنگ عمومی یکی از مصادیق برنامه‌های خود را بحث اسراف و تبذیر، فضای مجازی و مسائل مبتلا به جامعه قرار دهد.
عباس رضایی تاکید کرد: لازم است از فضاهای مازاد در اختیار آموزش و پرورش و شهرداری برای گسترش فعالیت‌های قرآن و عترت استان بهره برداری صورت پذیرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123868/تاکید-بر-لزوم-نظم-در-سطح-تصمیم-گیری-فعالیت‌های-قرآنی
بستن   چاپ