پیام سپاهان
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرضا:
همدلی دانش آموزان شهرضایی با مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
يکشنبه 6 بهمن 1398 - 17:37:00
پیام سپاهان - شهرضا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرضا گفت: همدلی و مهربانی دانش آموزان شهرضایی با دانش آموزان سیل زده استان سیستان و بلوچستان در دبستان دخترانه صالح برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، مصطفی مطهری پیش از ظهر یک شنبه در مراسم طرح سیل مهربانی همکلاسی در دبستان دخترانه صالح اظهار داشت: با توجه به وقوع اخیر سیل سیستان و بلوچستان و خسارتی که به هموطنان ما وارد شده وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ای تهیه و تنظیم و به استان‌ها با نام سیل مهربانی اعلام کرده است.
وی تصریح کرد: بر اساس این پویش کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان و معلمان شهرستان شهرضا جمع آوری و برای هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرضا گفت: هدف ترویج همدلی، همراهی، ایثار و نوع دوستی در بین دانش آموزان است.
مطهری ابراز کرد: زنگ سیل مهربانی بر همین اساس در مدارس شهرستان شهرضا به صدا در آمد.
وی با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه احسان و نیکوکاری در سطح جامعه اظهار داشت: توجه به ترویج و توسعه روحیه نیکوکاری از دوران کودکی و نوجوانی در بین مردم و به ویژه دانش آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است و نیاز به فرهنگ نیکوکاری در شرایط کنونی بیش از گذشته احساس می‌شود .
مدیر آموزش و پرورش شهرضا گفت: اقلام مورد نیاز سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان جمع آوری، بسته بندی و از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
مطهری بیان کرد: این اقلام شامل پوشاک، پتو، زیرانداز، مواد خوراکی و غذای بسته بندی شده با تاریخ مصرف مدت دار، انواع لوازم بهداشتی و نوشت افزار است.
استان اصفهان معین دو شهرستان سیل زده استان سیستان و بلوچستان است

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123866/همدلی-دانش-آموزان-شهرضایی-با-مناطق-سیل-زده-سیستان-و-بلوچستان
بستن   چاپ