پیام سپاهان
هاشمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد
بررسی لایحه عوارض در جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر
يکشنبه 6 بهمن 1398 - 09:30:55
پیام سپاهان - شهرنوشت: رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت که در جلسه امروز هم اندیشی درباره لایحه عوارض و سقف هایی که برای بخشش دیون تعیین شده بود، تبادل نظر صورت گرفت. 

به گزارش خبرنگار شهرنوشت، محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه صد و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت عمارت اقدسیه اظهار کرد: من چند باری از جلوی این خانه عبور کرده ام اما هنوز داخلش را ندیده‌ ام.
وی در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره فروش این خانه و همچنین عدم ثبت میراثی آن چیست، گفت: اطلاعاتم درخصوص این ساختمان اندک است و نمی توانم به درستی حرف بزنم.
هاشمی درباره جلسه امروز هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران توضیح داد: امروز درخصوص لایحه عوارض و همچنین سقف هایی که برای بخشش دیون تعیین شده بود صحبت ها و اظهار نظرهایی شد.
رییس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص اینکه آیا در این جلسه شهردار تهران هم حضور داشته است، اضافه کرد: خیر، شهردار تهران یک هفته در میان در جمع اعضای شورای شهر تهران حاضر می شود تا از موضوعات پیش آمده رفع ابهام کرده و همچنین درخصوص موضوعات آتی هم اندیشی کند.
وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فتاح گفت: آن موضوع از نظر من تمام شده است و دیگر در این باره حرفی نخواهم زد.
رییس شورای شهر تهران درخصوص توییت یاشار سلطانی و بحث تهاتر سه ملک افزود: من از این موضوعات اطلاع خاصی ندارم و اطلاعاتم در این خصوص اندک است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123813/بررسی-لایحه-عوارض-در-جلسه-هم-اندیشی-اعضای-شورای-شهر
بستن   چاپ