پیام سپاهان
سرمربی پارس جنوبی: از موقعیت‌های خود درست استفاده نکردیم
شنبه 5 بهمن 1398 - 19:50:28
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: هر 2 تیم بازی خوبی ارائه دادند ولی تیم ما از موقعیت‌های خود درست استفاده نکرد و نتیجه را واگذار کرد.

هومن افاضلی، شامگاه شنبه بعد از باخت تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در نشستی خبری افزود: تیم ما در نیمه اول شروع خوبی نداشت ولی در ادامه بهتر شد و بازی خوبی ارائه داد.
وی گفت: ساختار نیمه اول، فشرده و شطرنج‌گونه بود هر 2 تیم موقعیت‌های خوبی برای گل زدن داشتند که می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد.
افاضلی اضافه کرد: چون این بازی به هم نزدیک بود و 2 تیم مانند هم بودند، یک گل می‌تواند روی شکل بازی تاثیر بگذارد که تیمی که گل را خورد و دیگر نتوانست از موقعیت‌هایش بهره ببرد، ما بودیم.
وی اظهار داشت: با این وجود، تیم ما در نیمه دوم فشار زیادی به ذوب‌آهن وارد کرد که می‌توانست بازی متفاوتی رقم بخورد و موقعیت گل هم به اندازه‌ای که حداقل بتوانیم نتیجه را مساوی کنیم، داشتیم اما موفق نبودیم.
سرمربی پارس جنوبی جم یادآور شد: در فوتبال اگر از موقعیت‌های خود درست استفاده نکنید شانسی برای موقعیت نیست و امروز ما تیمی بودیم که از موقعیت‌های خود بهره نبردیم.
وی با اشاره به تغییرات تیم خود تصریح کرد: تیم ما به زمان احتیاج دارد و مطئمن باشید که در آینده بهتر خواهد شد.
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پارس جنوبی از ساعت 15:45 دقیقه روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد و در پایان، تیم میزبان با تک گل کاپیتان خود پیروز میدان شد.
برچسب‌ها
ذوب آهن پارس جنوبی جم اصفهان هومن افاضلی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123786/سرمربی-پارس-جنوبی--از-موقعیت‌های-خود-درست-استفاده-نکردیم
بستن   چاپ