پیام سپاهان
سرمربی تیم ذوب‌آهن: پیروزی برابر پارس جنوبی روحیه‌بخش بود
شنبه 5 بهمن 1398 - 19:50:26
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: پیروزی مقابل پارس جنوبی جم برای تیم ما از نظر روحی و روانی از اهمیت بالایی برخوردار بود و می‌تواند به روند رو به جلوی تیم کمک کند.

میودراگ رادولوویچ شامگاه شنبه در نشست خبری پس از این دیدار خانگی بیان کرد: پیروزی مقابل پارس جنوبی جم برای تیم ما مهم بود و به بازیکنان تبریک می‌گویم زیرا این پیروزی و کسب سه امتیاز با تلاش آنان محقق شد.
وی افزود: این برد از نظر روانی برای تیم ما بسیار اهمیت داشت، زیرا فقط 10 روز است که در ایران هستم و با تلاش بازیکنان این برد به دست آمد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: با این حال به دست آوردن این سه امتیاز به تیم ما اعتماد به نفس برای ادامه کار می‌دهد زیرا نتیجه 10 تمرین و کارهایی بود که در تمرینات انجام دادیم و بازیکنان در زمین پیاده کردند.
وی اضافه کرد: از طرفداران به خاطر حمایتی که از تیم در این بازی داشتند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم هواداران بیشتری در ورزشگاه حضور یابند و ما را تشویق کنند.
رادولوویچ ادامه داد: با آن که پیروز شدیم اما این موضوع نیز باید مد نظر باشد که شرایط خوبی هنوز نداریم.
وی با اشاره به تجربه 20 ساله مربی‌گری خود، گفت: در ادامه چندین بازیکن از دست دادیم و چند باز یکن هم جذب خواهیم کرد اما با این حال تیم آینده خوبی دارد زیرا بازیکنان خوب و با استعدادی داریم و همین روند را ادامه خواهیم داد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین با اشاره به جدذب یک مهاجم صربستانی تشریح کرد: دارکو بازیکن صربستانی می‌تواند به کمک تیم بیاید، بازیکن بزرگی است و در بلژیک بازی کرده است.
دیدار ذوب‌آهن و پارس جنوبی از ساعت 15 و 45 دقیقه امروز به میزبانی ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان با تک گل کاپیتان خود، قاسم حدادی‌فر به پیروزی رسید.
برچسب‌ها
ذوب آهن اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123785/سرمربی-تیم-ذوب‌آهن--پیروزی-برابر-پارس-جنوبی-روحیه‌بخش-بود
بستن   چاپ