پیام سپاهان
رئیس دانشگاه کاشان:
ارائه سالانه بیش از 1000 پایان‌نامه دانشجویی در دانشگاه کاشان
شنبه 5 بهمن 1398 - 17:30:16
پیام سپاهان - کاشان - رئیس دانشگاه کاشان از ارائه سالانه بیش از یک هزار رساله و پایان نامه دانشجویی در دانشگاه کاشان توسط دانشجویان و محققین این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، عباس زراعت بعداز ظهر شنبه در دیدار با شهردار کاشان با بیان اینکه دانشگاه کاشان آماده ارائه خدمات علمی و پژوهشی به مجموعه شهری و دیگر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان و ایران اسلامی است، اظهار داشت: ارتباط دانشگاه با دیگر نهادها و ادارات می‌تواند نقش موثری در حل مشکلات مردم داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه کاشان در زمینه ارتقای فرهنگ شهروندی، مشارکت و مسئولیت پذیری شهروندان آماده تعامل با مدیریت شهری کاشان است، ابراز داشت: بسیاری از هزینه هایی که در شهر می‌شود هدفمند نیست و با انجام خدمات علمی پژوهشی می‌توان در بهبود فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده قدم‌های موثری برداشت.
تشکیل معاونت نوآوری و اقتصادی برای اولین بار در دانشگاه کاشان
رئیس دانشگاه کاشان با بیان اینکه در بین دانشگاه‌های سراسر ایران برای اولین بار در دانشگاه کاشان معاونت نوآوری و اقتصادی تشکیل شده است، تصریح کرد: این معاونت به منظور ارتباط موثر با صنعت و همچنین تجاری سازی علم شکل گرفته است.
وی با اشاره به ارائه بیش از یک هزار رساله و پایان‌نامه دانشجویی در دانشگاه کاشان توسط محققین و پژوهشگران این دانشگاه خاطرنشان کرد: از این ظرفیت عظیم می‌توان به بهترین نحو برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری شهرستان کاشان استفاده کرد.
تاسیس صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه کاشان با سرمایه اولیه 100 میلیارد ریال
زراعت در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از تاسیس صندوق پژوهش و فن‌آوری دانشگاه کاشان خبر داد و اذعان داشت: این صندوق با سرمایه اولیه 100 میلیارد ریال و به منظور حمایت از ایده‌ها و طرح2های خلاقانه اساتید و دانشجویان دانشگاه کاشان تشکیل شده است.
وی اعطای وام و تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی در حوزه فن‌آوری، صدور ضمانت‌نامه مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان، تامین سرمایه خطرپذیر و مشارکت در طرح‌های فن آورانه را از جمله اهداف تاسیس این صندوق دانست و تاکید کرد: امیدواریم با تاسیس این صندوق و همچنین پارک علمی و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی شاهد تجاری سازی ایده‌های خلاقانه پژوهشگران و محققین دانشگاه کاشان باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123769/ارائه-سالانه-بیش-از-1000-پایان‌نامه-دانشجویی-در-دانشگاه-کاشان
بستن   چاپ