پیام سپاهان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا:
مهمترین راهکار خنثی سازی اهداف دشمن ترویج مفاهیم قرآنی است
شنبه 5 بهمن 1398 - 16:07:37
پیام سپاهان - شهرضا - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: با توجه به هجمه های دشمن، مهمترین راهکار خنثی سازی اهداف شوم دشمن ترویج قرآن و آشنایی نسل جدید با مفاهیم قرآنی است.

حجت‌الاسلام محمد حسن رهایی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: شهرضا یک شهر مذهبی بوده که در اکثر ایام سال در منازل روضه های خانگی و جلسات قرآن برگزار می شود.
وی تصریح کرد: 270 جلسه ثابت و سیار خانگی قرآن در شهرضا وجود دارد که در طول سال مراسم برگزار می شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: برای اولین بار در استان تکریم از بانیان و برپا کنندگان روضه خانگی که 234 منزل در شهرضا بود را برگزار کردیم که مورد استقبال مردم فهیم شهرستان قرار گرفت.
رهایی هدف از این کار را حمایت از جلسات قرآنی خانگی دانست و گفت: امیدواریم شاهد گسترش این گونه جلسات در راستای تقویت سنت حسنه اسلامی ایرانی در شهرستان باشیم.
وی گفت: طرح شناسایی جلسات قرآنی برای ثبت دقیق اطلاعات انجام شده که تا کنون 65 جلسه به طور کامل ثبت شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا با بیان حدیث پیامبر اکرم (ص) که می فرماید خانه های خود را با تلاوت قرآن نورانی کنید گفت: بر اساس این حدیث نام این طرح را خانه های نورانی انتخاب کردیم.
رهایی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی امروز را آشنایی جامعه و نسل جوان با مفاهیم قرآنی دانست و گفت: امروز با توجه به هجمه های دشمن، مهمترین راهکار خنثی سازی اهداف شوم دشمنان ترویج قرآن و آشنایی نسل جدید با مفاهیم و آموزه های قرآنی و بکارگیری آن در زندگی فردی و اجتماعی افراد است.
وی با بیان اینکه جلسات خانگی قرائت قرآن به تلاوت های اصیل رونق می بخشد گفت: تقویت این محافل و برنامه ریزی در حوزه ترویج فعالیت های قرآنی هزینه نیست، بلکه سرمایه ماندگاری است که در جامعه نهادینه می شود.
رهایی با تاکید بر اهمیت قرآن و مفاهیم قرآنی در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه، عنوان کرد: خانواده ها نیز باید در تربیت فرزندان خود از کودکی آنها را با قرآن انس دهند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123735/مهمترین-راهکار-خنثی-سازی-اهداف-دشمن-ترویج-مفاهیم-قرآنی-است
بستن   چاپ