پیام سپاهان
امام جمعه اردستان:
باید ثروت بادآورده برخی مسئولان بررسی و با متخلفان برخورد شود
جمعه 4 بهمن 1398 - 15:23:36
پیام سپاهان - اردستان- امام‌جمعه اردستان گفت: باید تحقیق شود تا ثروت‌های بادآورده بعضی افراد و مسئولان مشخص و با متخلفان برخورد شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: راز جذابیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ما تکیه بر پایبندی به اعتقادات اسلامی است که دشمن هم از این موضوع عصبانی است.
وی افزود: اقتدار کشور در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی که کشور را رو به جلو حرکت بدهد موجب پیشرفت جامعه اسلامی می‌شود.
امام جمعه اردستان گفت: سپاه قدس تا کنون توانسته با دشمنان جبهه مقاومت مبارزه کند و یاور محرومان منطقه باشد که در همین راستا دشمن اعلام کرده‌اند اگر فرمانده جدید سپاه قدس هم بخواهد همان راه شهید سلیمانی را برود او را به شهادت می‌رسانیم که اینگونه رفتارها ناشی از خوی استکباری آنها است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای سلب میزبانی تیم‌های ایرانی از مسابقات آسیایی پشت پرده سیاسی داشته و پول‌های کثیف عربستان سعودی هم در این کار دخالت داشته است.
حجت الاسلام دهشیری همچنین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردستان بیان داشت: باید تحقیق شود تا ثروت‌های باد آورده بعضی افراد و مسئولان مشخص شود و با توجه به اینکه این موضوع را همه می‌دانند جای تأمل دارد که چرا با آنها برخورد نمی‌شود.
وی تاکید کرد: با توجه به نزدیکی به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی باید توجه کنیم که فرای قانون اساسی حرکت نکرده و تخلفی را مرتکب نشویم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123656/باید-ثروت-بادآورده-برخی-مسئولان-بررسی-و-با-متخلفان-برخورد-شود
بستن   چاپ