پیام سپاهان
امام جمعه مشهد اردهال:
ایران باحمله به عین الاسد استکبار جهانی را به وحشت انداخت
جمعه 4 بهمن 1398 - 15:23:36
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه مشهد اردهال گفت: ایران با حمله به پایگاه نظامی عین الاسد، استکبار جهانی را به وحشت انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال کاشان در حرم منور و نورانی حضرت علی ابن باقر (ع) با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی و حمله به عین الاسد حوادث شیرینی بود که بعد از شهادت سردار سلیمانی رخ داد، اظهار داشت: این دو حادثه نباید در هیچ زمانی از ذهن ملت و امت اسلامی ایران به فراموشی سپرده شود.
وی با اشاره به سعی و تلاش آمریکا و استکبار جهانی در فراموشی این دو حادثه شگرف توسط ملت ایران اسلامی ابراز داشت: همانطور که دشمنان اسلام در طول سال‌ها بعد از حادثه عظیم عاشورا نتوانستند آنرا نزد قلوب مسلمین به ورطه فراموشی بسپارند در فراموشی این دو حادثه هم دچار شکست خواهند شد.
خون شهید سلیمانی ریشه ظلم و فساد آمریکای جنایتکار را از منطقه خواهد کند
امام جمعه مشهد اردهال با بیان اینکه شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی برای دشمن صهیونیستی و آمریکایی و مرتجعین و مزدوران منطقه‌ای آنان خطرناک‌تر است، تصریح کرد: به فضل خدا خون شهید سردار سلیمانی ریشه ظلم و فساد آمریکای جنایتکار را در منطقه از ریشه خواهد کند.
وی با اشاره به حضور میلیونی امت اسلامی و مردم تهران در نماز جمعه حماسی هفته گذشته تهران تاکید کرد: حضور شکوهمند مردم در نماز جمعه تهران به نوعی تشکر از سیلی سخت سپاه به آمریکای جنایتکار بود.
حجت الاسلام سلیمانی اردهالی از انواع توطئه ها و دسیسه های دشمن و آمریکای جنایتکار در طول 40 سال گذشته بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: با کمک خداوند متعال و انسجام مردم و حمایت از ولی فقیه تمام این توطئه‌ها فرجامی جز شکست نداشته است و به امید خدا اسلام و امت اسلامی ریشه فساد، طاغوت، دشمنان و جنایتکاران را خشک خواهد کرد.
حضور مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی و نماز جمعه تهران باعث سرافکندگی رسانه‌های معاند شد
وی با اشاره به حمله و هجمه رسانه‌های غربی و فارسی‌زبان خارج از کشور برای مایوس کردن مردم و ملت ایران اسلامی اذعان داشت: حضور پرشکوه مردم در دو اتفاق تشییع پیکر شهید سلیمانی و نماز جمعه هفته پیش مردم باعث سرافکندگی رسانه‌های معاند شد.
امام جمعه مشهد اردهال با بیان اینکه سقوط هواپیمای اوکراینی باعث حزن و اندوه تمام ملت ایران اسلامی شد، بیان داشت: خانواده شهدای این حادثه با صحبت‌ها و رفتارهای خود اجازه هیچ‌گونه سواستفاده‌ای را به دشمنان و رسانه‌های معاند ندادند و به همین دلیل ضمن تسلیت به این خانواده‌ها باید از سعه صبر و دشمن شناسی آنها تشکر کرد.
یک اشتباه می‌تواند ذهن مردم قدرشناس ایران را نسبت به خدمات بی شائبه سپاه منحرف کند
وی با اشاره به زحمات سپاه مقتدر ایران اسلامی در حفظ امنیت، پاسداری از مرزهای کشور و همچنین کمک و یاری به هموطنان ایران اسلامی به‌خصوص در بلایای طبیعی افزود: یک اشتباه به هیچ عنوان نمی‌تواند ذهن مردم قدرشناس ایران را نسبت به خدمات بی شائبه سپاه منحرف کند.
حجت الاسلام سلیمانی اردهالی حمله سپاه به پایگاه عین الاسد را برای حفظ امنیت ایران ضروری دانست و یادآور شد: با حمله ایران به این پایگاه باعث شد که استکبار جهانی و آمریکا به وحشت افتد.
وی با اشاره به حضور سفیر انگلیس در جمع تعدادی از اغتشاشگران پایتخت گفت: دستگاه دیپلماسی ایران باید با اینگونه رفتارهای خصمانه و دور از شان دیپلماتیک سفرای خارجی به‌خصوص انگلیس خبیث به شدت برخورد کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123655/ایران-باحمله-به-عین-الاسد-استکبار-جهانی-را-به-وحشت-انداخت
بستن   چاپ