پیام سپاهان
امام جمعه موقت بویین میاندشت:
عمل به رهنمودهای رهبری کلید حل تمام مشکلات کشور است
جمعه 4 بهمن 1398 - 15:23:35
پیام سپاهان - بویین میاندشت- امام جمعه موقت بویین میاندشت با تأکید بر عمل به رهنمودهای رهبری، گفت: دشمنان می‌خواهند شیرینی و حلاوت انتقام سخت سپاه پاسداران از آمریکا را در کام ملت‌ تلخ کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام محسن طاهری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر بویین میاندشت اظهار داشت: اگر ملکه تقوا در جامعه تقویت شود تمام مشکلات اجتماعی و اقتصادی برطرف می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته باید عمل شود و مسئولان و مردم سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری کلید حل تمام مشکلات کشور است.
امام جمعه موقت بویین میاندشت تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و بمباران پایگاه‌های نظامی آمریکا توسط سپاه پاسداران از روزهای یوم الله است که در تاریخ کشور باید ثبت شود.
دشمنان می‌خواهند شیرینی و حلاوت انتقام سخت سپاه پاسداران را در کام ملت تلخ کنند
وی افزود: دشمنان به دنبال فراموشی این ایام الله بزرگ در کشور هستند و از طرفی می‌خواهند شیرینی و حلاوت انتقام سخت سپاه پاسداران از آمریکایی‌ها را در کام ملت تلخ کنند که لازم است هوشیار باشیم.
طاهری گفت: برخی مسئولان داخلی که شعار وحدت سر می‌دهند به دنبال رد صلاحیت برخی کاندیداها که شایسته نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نداشتند می‌خواهند وحدت ملت را برهم بزنند.
وی با اشاره به فرارسیدن دهه دوم ایام فاطمیه (س) تأکید کرد: با شرکت در مراسم دهه فاطمیه از معنویت آن بهره‌مند شوید و ولایت مداری را یاد بگیرید، این بانوی بزرگ اسلام جان خود را برای حفظ ولایت نثار کرد.
امام جمعه موقت بویین میاندشت تأکید کرد: در جریان کمبود امکانات و تجهیزات شهرداری بویین میاندشت هستیم ولیکن برای تردد مردم انتظار می‌رود نسبت به برف روبی و شن پاشی کوچه‌ها و معابر یخ زده سطح شهر اقدام کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123654/عمل-به-رهنمودهای-رهبری-کلید-حل-تمام-مشکلات-کشور-است
بستن   چاپ