پیام سپاهان
امام جمعه موقت اردستان:
مقاومت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است
جمعه 4 بهمن 1398 - 14:46:14
پیام سپاهان - اردستان- امام جمعه موقت اردستان گفت: مقاومت رمز پیروزی انقلاب اسلامی و کشور ایران است که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را برای مردم در طول سالیان گذشته تبیین کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلابی اسلامی با توجه به اینکه مردم در برابر فشارهای استکبار استقامت کرده و امتحان خود را پس داده اند راضی است.
وی افزود: مقاومت رمز پیروزی انقلاب اسلامی و کشور ایران است که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را برای مردم در طول سالیان گذشته تبیین کرده است.
امام جمعه موقت اردستان گفت: در زمان انتخابات باند بازی ها شروع می شود که ریشه در تعصبات جاهلیت دارد و اینگونه تعصبات موجب می شود که مردم از واقعیت های جامعه دور شوند.
وی ابراز داشت: قیام امام حسین (ع) در این راستا بود که ریشه جهالت و تعصبات دینی و قومی را در جامعه از بین ببرد و مردم با موازین شرعی و اسلامی کارها را پیگیری کنند.
تعصبات حزبی و جناحی باید از بین برود
موسوی بیان داشت: تعصبات حزبی و جناحی باید از بین برود، چرا که موجب از بین بردن حق مردم می شود و وجود اینگونه تعصبات بلایی می شود برای جامعه و عدم پیشرفت جامعه را در بر دارد.
امام جمعه موقت اردستان تصریح کرد: شهادت شهید سلیمانی موجب وحدت شد که دشمن هم از این اتحاد هراس دارد و آنچه به سپاه قدرت داد تا به پایگاه نظامی آمریکا موشک بزند از همین اتحاد مردم بود که بزرگترین سیلی را به آمریکا زده است.
ضربه سپاه به آمریکا محکم و کوبنده بود
وی با بیان اینکه ضربه سپاه به آمریکا آن قدر محکم و کوبنده بود که زبان آنها بسته شد و حاضر به اعلام خسارت نیستند، افزود: آمریکایی ها می گویند اتفاقی نیفتاده است که این اتفاق یک عظمت بزرگ برای ملت ایران بود.
موسوی گفت: هر وقت در جامعه نیرنگ ها کنار رفت اتحاد و همدلی به وجود می آید که در شهادت شهید سلیمانی شاهد اقتدار کشور در بعد جهانی آن بودیم.
امام جمعه موقت اردستان تصریح کرد: حضرت زهرا (س) هم در صدد همین از بین رفتن ریشه های تعصبی جهالت در جامعه آن روز بود که دشمنان او را به شهادت رساندند.
وی افزود: حرکت انقلابی ایران در سال 59 با رشادت جوانان مومنی اتفاق افتاد که توانسته بودند گام در راه ولایت بگذارند و از فرامین او اطاعت کنند.
موسوی با بیان اینکه دشمن از راه جهالت هایی که بعضاً در جامعه وجو دارد وارد شده و ضربه خو د را به اسلام و کشور وارد می کند، افزود: زمانی امام زمان ما ظهور خواهد کرد که جامعه از مصادیق جهالت دور شده باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123650/مقاومت-رمز-پیروزی-انقلاب-اسلامی-است
بستن   چاپ