پیام سپاهان
سخنان رهبر معظم انقلاب تمام فتنه ها را در هم کوبید
جمعه 4 بهمن 1398 - 14:46:13
پیام سپاهان - اصفهان- امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته گفت: سخنان ایشان تمام فتنه ها را در هم کوبید.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان ادامه داد: در صورتی که محور سخنان رهبر بر محور یوم الله بود به طور قطع جمعه هفته گذشته نیز یک یوم الله می شد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلمیانی و یارانش نیز اشاره داشت و گفت: در همین راستا پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عین‌الاسد نیز به روایت مقام معظم رهبری یوم‌الله تلقی می شود که باید از آن درس های زیادی گرفت.
میردامادی بیان داشت: تا کنون در تاریخ، چنین حضور پرشوری برای تشییع یک فرد سابقه نداشته است و باید از آن با عنوان یک معجزه یاد کنیم.
رمز پیروزی ایران در توجه به ائمه اطهار است
وی در بخش دیگری از سخنان خود رمز پیروزی ایران را در توجه و پیروی از ائمه اطهار (ع) دانست و گفت: باید با جان و مال خود در راه خدا جهاد و در قبال مسئولیت‌های الهی کوتاه نیاییم.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین حمله هوایی به عین الاسد را یک سیلی محکم بر آمریکا عنوان و افزود: این موضوع دست قدرت الهی بود و به دنبال آن آمریکایی ها متوجه شدند که نمی توان در برابر قدرت معنویت و توجه خدا ایستاد و به واقع آنها در برابر این قدرت ضعیف ترین انسانها روی زمین تلقی می شوند.
مذاکره با آمریکا و اروپا به نفع ملت ایران نیست
میردامادی با اشاره به اینکه مذاکره با اروپا و آمریکا به نفع ملت ایران نیست بیان داشت: اروپا نیز تابع سیاست‌های آمریکا است و به روایتی می توان گفت اروپا بدتر از آمریکا و آمریکا بدتر از اروپاست به همین سبب با مذاکره با اروپا کاری از پیش نمی‌بریم.
امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هم اینک در ایام فاطمیه به سر می بریم گفت: ایستادگی امروز ما در برابر دشمن همانند ایستادگی و مقاومت حضرت زهرا (س) است و باید همواره مسیر این بزرگوار را پیش رو داشته باشیم.
میردامادی تصریح کرد: اگر مقاومت حضرت زهرا (س) نبود اکنون تمام مسلمانان جهان مسلمان آمریکایی و اروپایی بودند.
امام جمعه موقت اصفهان در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) می دانستند که عبادت تنها نماز و سجاده نیست و با سخنرانی در مسجد ارکان قدرت ظالم آن زمان را به لرزه انداختند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123649/سخنان-رهبر-معظم-انقلاب-تمام-فتنه-ها-را-در-هم-کوبید
بستن   چاپ