پیام سپاهان
امام جمعه موقت اصفهان:
نابود کردن پایگاه آمریکا با موشک‌های ایران از الطاف الهی بود
جمعه 4 بهمن 1398 - 14:45:55
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: ریشۀ موفقیت ملت ما در آموزش‌ است که ما را به یک قدرت در برابر قدرت‌های کثیف دنیا تبدیل کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی میردامادی، امام‌جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: رمز موفقیت شما این است که تقوای الهی پیشه کنید و به خدا توکل داشته باشید. اسلام دین فطرت است و همه خواسته‌های فطری انسان برآورده می‌شود.
وی ادامه داد: ریشه موفقیت ملت ما در آموزش‌ها است که ما را به یک قدرت در برابر قدرت‌های کثیف دنیا تبدیل کرده است.
میردامادی در رابطه با نماز جمعه هفته گذشته که به امامت مقام معظم رهبری قرائت شد گفت: مقام معظم رهبری پس از هشت سال، با این نماز جمعه تمام فتنه‌ها را در هم کوبید. روز جمعۀ گذشته یک یوم‌الله بود.
امام‌جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: تشییع‌جنازه با عظمت شهید سلیمانی در تاریخ نظیر نداشت و واقعاً یوم‌الله بود. موضوع حمله سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی‌ها نیز یک معجزه بود و در تاریخ آمریکا کسی جرائت سیلی زدن به آمریکا نداشت. آمریکایی‌ها متوجه شدند که در برابر قدرت ایمان و توجه به خدا، ذلیل‌ترین انسان‌های روی زمین هستند.
میردامادی افزود: چیزی از پایگاه عین الاسد نماند و آن‌ها باور نمی‌کردند که ایران چنین قدرتی داشته باشد. نابود کردن پایگاه آمریکا توسط موشک‌های نقطه زن ایران از الطاف الهی بود.
وی همچنین یادآور شد: رهبری بارها گفته‌اند که از آن‌ها دل بکنید. 41 سال است که قدرت‌های دنیا نتوانسته شما را عقب بزنند. باید از نظر اقتصادی قوی شوید که فقط به ملت خود وابسته باشید. تحریم‌ها سرسوزنی نمی‌تواند به شما ضربه بزند. اگر نیروی‌های مسلح و قدرت‌های نظامی نبودند همان اوایل شما را نابود کرده بودند پس تا جایی قوی شوید که دشمن اراده نکند شما را تهدید کند.
امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرارسیدن دهه فاطمیه گفت: اگر فعالیت‌های حضرت زهرا(س) در اشکال مختلف نبود، شیعه وجود نداشت. اگر او نبود همه مسلمانان جهان، مسلمانانی آمریکایی و انگلیسی بودند. حضرت زهرا (س) ارکان دولت غاصب را به لرزه درآورد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123647/نابود-کردن-پایگاه-آمریکا-با-موشک‌های-ایران-از-الطاف-الهی-بود
بستن   چاپ