پیام سپاهان
تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان از آویژه صنعت مشهد شکست خورد
پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 19:37:30
پیام سپاهان - اصفهان- تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در یک دیدار خانگی، با نتیجه 83 بر 54 از تیم آویژه صنعت مشهد شکست خورد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و آویژه صنعت از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر پنجشنبه در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان، نتیجه را به میهمان واگذار کرد.
در این دیدار که با حضور بیش از 150 هوادار ذوب‌آهن برگزار شد، تیم میزبان در کوارتر نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست با نتیجه نزدیک 19 بر 17 از نماینده مشهد پیشی بگیرد.
در کوارتر دوم، تیم میهمان بر حملات خود اضافه کرد و بازی بهتری را به نمایش گذاشت و توانست با نتیجه 20 بر 6 میزبان را با اختلاف بالایی شکست دهد.
تیم ذوب‌آهن در کواترهای سوم و چهارم نیز بازی را با نتایج 21 بر 11 و 25 بر 18 به تیم آویژه صنعت واگذار کرد و در مقابل نماینده مشهد در مجموع با نتیجه 83 بر 54 شکست خورد.
برای ذوب‌آهن اصفهان در این دیدار مجتبی رجائی، سیامک ترابی، پویا یخچالی، محمد زارعی، رسول سلطانیان، علی مالکی، پیام خوشدونی، مصطفی عبدالوند، سجاد پذیرفته، فرهاد صبوری، جاناتان دوگبو و نمانیا مسوویچ بازی کردند.
در تیم آویژ صنعت مشهد نیز ابوالفضل سیدی، کورین هنری، عماد سلمانی، سجاد ابراهیمی، امیرحسین کاکاری، مهدی اسماعیلی، مهدی افخمی، سعید صادقی، علیرضا مرتضوی، صالح فروتن، علیرضا علیزاده و علی نصیری به میدان رفتند.
پیش از این دیدار در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم ذوب‌آهن اصفهان با 27 امتیاز در جایگاه هفتم و آویژ صنعت مشهد با 33 امتیاز در جایگاه پنجم قرار داشت.
برچسب‌ها
تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد تیم بسکتبال ذوب‌ آهن اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123618/تیم-بسکتبال-ذوب‌آهن-اصفهان-از-آویژه-صنعت-مشهد-شکست-خورد
بستن   چاپ