پیام سپاهان
رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات شورای اسلامی اصفهان:
حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان عامل توسعه و رشد اصفهان است
پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 18:12:50
پیام سپاهان - اصفهان - عضو شورای شهر اصفهان با تأکید بر اهمیت حمایت از مجموعه های دانش بنیان و استارتاپ‌ها در راستای توسعه کشور، گفت: 10 درصد مجموعه‌های دانش بنیان کشور اصفهانی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر ، امیراحمد زندآور، در جمع اصحاب رسانه، رونمایی از مجموعه های دانش بنیان و استارتاپ‌ها در اصفهان را یک رویداد مفید و توسعه‌گرا در حوزه اقتصاد توصیف کرد و گفت: استفاده از مجموعه های دانش بنیان که با حضور نسل جوان فعالیت دارند بسیار سازنده است و می‌تواند از عوامل مهم رشد و توسعه شهر و کشور باشد.
وی در ادامه افزود: مرکز پژوهش‌های شورای شهر با قوت بحث حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان را پیگیری می‌کند و ما با این مجموعه ها همراه خواهیم بود تا شاهد رشد این مجموعه‌ها در اصفهان باشیم و اگر مراجعاتی در این مسیر داشتیم از آنها حمایت کرده‌ایم.
رئیسکمیسیون فناوری اطلاعات شورای اسلامی اصفهان، حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان را عامل رشد اقتصاد و فرهنگ شهر اصفهان دانست و اظهار داشت: وجود این مجموعه‌ها یک ضرورت است، 10 درصد مجموعه‌های دانش بنیان کشور به شهر اصفهان اختصاص دارد و در این زمینه رتبه دوم کشور را برخوردار هستیم و تلاش می‌کنیم به رتبه نخست کشور دست پیدا کنیم و هرچه بیشتر از وجود مجموعه‌های دانش بنیان استفاده ببریم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123611/حمایت-از-مجموعه‌های-دانش-بنیان-عامل-توسعه-و-رشد-اصفهان-است
بستن   چاپ