پیام سپاهان
برگزاری همایش پویش ملی مبارزه با سرطان در کاشان + تصاویر
پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 16:11:31
پیام سپاهان - کاشان - همایش پویش ملی مبارزه با سرطان با هدف کاهش بروز و مرگ و میر ناشی از سرطان و بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، هفته مبارزه با سرطان با شعار «سرطان قابل پیشگیری و درمان با خودمراقبتی و امید» آغاز شده است و به همین مناسبت همایش پویش ملی مبارزه با سرطان با همکاری مؤسسات خیریه بیماران سرطانی در کاشان از جمله مؤسسه مهر خوبان و امدادگران عاشورا در کاشان برگزار شد.
در این همایش سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شاخص بروز سرطان در کاشان پایین‌تر از متوسط کشوری و در کشور کمتر از متوسط جهانی است و این در حالی است که در سال‌های اخیر شاهد افزایش سرطان در دنیا بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه باید با تدبیر به دنبال پیگشیری و تلاش برای کاهش بروز انواع سرطان باشیم، ابراز داشت: تدبیر یعنی رعایت سبک زندگی سالم که شامل تعذیه ، خواب و بیداری، استرس و حتی مدیریت افکار عمومی می‌شود.
سیدعلیرضا مروجی با اشاره به اینکه نگرانی امروز ما خطری است که از جانب مداخله افراد غیر متخصص در امور سلامت ما را تهدید می‌کند، تصریح کرد: وظیفه ما در این راستا اطلاع‌رسانی جامع، صحیح، با زبان ساده و منبع معتبر به عموم مردم است.
در ادامه تصاویری از برگزاری این همایش که در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار و از دریچه دوربین هادی میرزاجانی ثبت شد را مشاهده می‌کنید:


`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



http://www.sepahannews.ir/fa/News/123604/برگزاری-همایش-پویش-ملی-مبارزه-با-سرطان-در-کاشان---تصاویر
بستن   چاپ