پیام سپاهان
بازدید وزیر بهداشت از مرکز اجرای طرح«هر خانه یک پایگاه سلامت»
پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 16:11:30
پیام سپاهان - کاشان - وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از پایگاه سلامت مهرپرور واقع در شهرک خاتم الانبیا(ص) کاشان به منظور آگاهی از اقدامات انجام شده برای اجرای طرح ملی«هر خانه یک پایگاه سلامت»بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، طرح ملی «هر خانه یک پایگاه سلامت» همزمان با کاشان در سه شهر سمنان، قزوین و همدان به صورت آزمایشی برگزار می‌شود.
این طرح که به منظور افزایش مشارکت اجتماعی مردم و ارائه خدمات جامعه محور در حوزه سلامت به وسیله وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود، بعد از اجرای موفقیت آمیز آن در شهرهای مذکور، اجرای آن در کل کشور عملیاتی می شود.
در طرح ملی «هر خانه یک پایگاه سلامت» افرادی از هر خانواده به عنوان سفیران سلامت انتخاب شده و بعد از گذراندن دوره‌های مختلف آموزشی در حوزه بهداشتی، درمانی و سلامت در پایگاه‌های سلامت اقدامات لازم و پیشگیرانه‌ی حوزه سلامت را در خانواده برای دیگر اعضا آموزش و انجام می‌دهند.
با توجه به هزینه های سرسام آور بیماری ها به خصوص بیماری های غیر واگیر اجرای این طرح ملی می تواند نقش موثری در کاهش هزینه های خانواده ها و دولت در حوزه سلامت داشته باشد.
در ادامه تصاویری از بازدید سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که از پایگاه سلامت مهرپرور شهرک خاتم الانبیا (ص) کاشان انجام داده‌اند را از دریچه دوربین مسعود محسنی مشاهده می‌کنید.
به گزارش مهر، پایگاه سلامت مهرپرور مجری انجام آزمایشی طرح «هر خانه یک پایگاه سلامت» در کاشان است.


`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



http://www.sepahannews.ir/fa/News/123602/بازدید-وزیر-بهداشت-از-مرکز-اجرای-طرح«هر-خانه-یک-پایگاه-سلامت»
بستن   چاپ