پیام سپاهان
ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا:
جامعه با قرآن و عترت تعالی می یابد
پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 16:11:29
پیام سپاهان - شهرضا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا گفت: قرآن و عترت موجب تعالی جامعه و مردم می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، سعید طبیبیان پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهرضا ضمن اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت در بهمن ماه اظهار داشت: بنا به تصمیم گیری در شورای عالی فرهنگ عمومی استان اصفهان از تاریخ 19 الی 25 بهمن ماه امسال هفته قرآن و عترت استان اصفهان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه با قرآن و عترت به جامعه باید تعالی و شکوفایی ببخشیم تصریح کرد: شهرضا هم با همکاری 15 دستگاه اجرایی در ستاد هفته قرآن و عترت با برنامه های متنوع قرآنی این هفته را همزمان یا استان برگزار خواهد کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا شعار این هفته را تربیت قرآنی و جامعه مهدوی عنوان و افزود: گسترش معنویت، هنر و اخلاق اسلامی در اولویت کارهای این هفته است.
طبیبیان هفته قرآن و عترت را بهانه ای برای یادآوری سبک زندگی قرانی در جامعه دانست و گفت: ترویج فعالیت ها ی فرهنگی، قرآنی و ترویج سیره اهل بیت از مهم ترین اهداف این هفته است.
وی از اجرای بیش از 20 برنامه در این هفته خبر داد و گفت: برنامه ها با محوریت کودکان و نوجوان بوده و نگرش ما در این هفته ترویج قرآن خوانی از سنین کودکی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا گفت: جنگ های قرآنی، محفل انس با قرآن اجرای نمایش های کودکان با قصه های قرآنی از برنامه های این هفته قرآنی است.
طبیبیان حضور پر شور کودکان و نوجوانان در این هفته را از دیگر اهداف دانست و گفت: برگزاری مسابقات قرآنی و مفاهیم قرآن کریم از برنامه های شاخص این هفته است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123601/جامعه-با-قرآن-و-عترت-تعالی-می-یابد
بستن   چاپ