پیام سپاهان
محورهای غربی استان اصفهان برفی و بورانی است
پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 13:36:02
پیام سپاهان - اصفهان- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: محورهای غربی این استان در زمان حاضر با پدیده بارش برف و بوران در نتیجه وزش باد و پراکنده شدن برف‌های اطراف به سطح جاده روبه‌رو است.

سرهنگ حسین پورقیصری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بر این اساس در مسیرهای داران- الیگودرز، نجف‌آباد- داران و سایر مسیرهای فرعی و اصلی غرب استان اصفهان از جمله فریدون‌شهر، چادگان و خوانسار رفت‌وآمد خودروها بسیار به کندی صورت می‌گیرد.
وی تاکید کرد: با این وجود همه جاده‌های استان اصفهان باز بوده و رفت‌وآمد در آنها برای رانندگان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: کاهش دما به ویژه در مناطق کوهستانی موجب یخ‌زدگی سریع جاده‌ها شده است و بر این اساس از رانندگان درخواست می‌شود که با توجه به لغزندگی و صیقلی بودن جاده‌های استان، بسیار با احتیاط حرکت کنند.
پیش‌تر مرکز پیش‌بینی اداره‌کل‌هواشناسی اصفهان نیز پدیده برف و بوران، همچنین کاهش شدید دما را از ظهر امروز برای مناطق غرب و جنوب این استان پیش‌بینی کرده بود.
میزان بارش برف در 24 ساعت گذشته در شهر اصفهان هفت میلی‌متر، چادگان 10 سانتی‌متر، خوانسار 20 سانتی‌متر ، داران 10 سانتی‌متر، سمیرم 26 سانتی‌متر، نطنز 6.6 میلی‌متر، شهرضا 0.5 میلی‌متر، فرودگاه شهید بهشتی 0.1 میلی‌متر، کاشان 3.2 میلی‌متر، مبارکه 1.6 میلی‌متر، میمه 4.5 میلی‌متر و نائین یک میلی‌متر اعلام شده است.
بیشترین بارش‌ها تاکنون مربوط به شهرستان فریدون‌شهر با 38 سانتی‌متر بود.
استان اصفهان دارای 399 کیلومتر آزادراه، یک‌هزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزادراه است.
برچسب‌ها
پلیس راه بارش برف اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123592/محورهای-غربی-استان-اصفهان-برفی-و-بورانی-است
بستن   چاپ