پیام سپاهان
آغاز به کار مسابقات قهرمانی سبک سوکیوکوشین در اصفهان
پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 12:57:56
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مسابقات قهرمانی کشور در سبک سوکیوکوشین به یاد شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در مجموعه ورزشی کوثر اصفهان آغاز به کار کرد.

حمیدرضا مؤمنی ، نایب‌رئیس سبک سوکیوکوشین کشور در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی این سبک که صبح پنجشنبه، سوم بهمن‌ماه در مجموعه ورزشی کوثر عاشق‌آباد اصفهان برگزار شد با بیان اینکه امیدوارم همه ما در مسیر شهید سپهبد قاسم سلیمانی قرار بگیریم، اظهار کرد: روز چهارشنبه، مسابقات در رده خردسالان و نونهالان بود و سپس در رده‌های امید، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه برای حضور 800 کاراته کا در این مسابقات برنامه‌ریزی‌شده، گفت: برخی از این شرکت‌کنندگان در مسیر شهر اصفهان هستند و پیش‌بینی‌شده که مسابقات ازنظر کیفی و اخلاقی در سطح بالایی برگزار شود.
داریوش باقری ، رئیس سبک سوکیوکوشین کاراته ماتسوشیما در استان نیز در این مراسم اظهار کرد: به نمایندگی از هیئت کاراته اصفهان به همه قهرمانان و داوران و حاضران خیرمقدم گفته و خاطرنشان می‌کنم که درس اول کاراته اخلاق است. امیدوارم همه ما نماینده اخلاق برای این سبک باشیم.
وی تأکید کرد: به رئیس سبک خود وفادار باشید و از رئیس سبک حمایت کنید. امیدوارم مسابقات خوبی را در این چند روز شاهد باشیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123584/آغاز-به-کار-مسابقات-قهرمانی-سبک-سوکیوکوشین-در-اصفهان
بستن   چاپ