پیام سپاهان
بانوان سپاهان در مسابقات دواتلون (دوگانه) قهرمان شدند
پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 11:34:35
پیام سپاهان - اصفهان- بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مسابقات دواتلون (دوگانه) در رده سنی بزرگسالان و جوانان قهرمان شدند.

حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز پنجشنبه به ایرنا گفت: مسابقات دواتلون لیگ بانوان کشور از روز گذشته به میزبانی هیات ورزش سه گانه, باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان, پایگاه چهارم هوانیروز و شهرداری منطقه 13 اصفهان در شهرک مسکونی هوانیروز آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.
وی افزود : در این مسابقات 47 ورزشکار از 14 استان، در 2 رده سنی 16 سال به بالا و زیر 16 سال و در مسافت اسپرینت شامل 5 کیلومتر دو، 20 کیلومتر دوچرخه و 2.5 کیلومتر دو به رقابت پرداختند که هر 2 رده سنی ورزشکاران فولاد مبارکه سپاهان به مقام قهرمانی دست یافتند.
باقری گفت: در نتایج انفرادی و رده سنی بزرگسالان فاطمه میریان از فولاد مبارکه سپاهان قهرمان، اسماء بیگ زاده از شرکت آب و فاضلاب کرمان دوم و زهرا رئیسی از فولاد مبارکه سپاهان سوم شدند.
همچنین در رده سنی جوانان بهاره عرب از فولاد مبارکه سپاهان قهرمان، حدیث نصر از فولاد مبارکه سپاهان دوم و نیلوفر رضایی از فولاد مبارکه سپاهان حائز رتبه سوم شدند.
دواتلون (دوگانه) تلفیقی از ورزش‌های دو و میدانی و دوچرخه سواری است که ورزشکاران ابتدا باید مسافت 5 کیلومتر را بدوند و سپس 20 کیلومتربا دوچرخه رکاب بزنند و در نهایت نیز مجددا 2.5 کیلومتر بدوند.
برچسب‌ها
باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123575/بانوان-سپاهان-در-مسابقات-دواتلون-(دوگانه)-قهرمان-شدند
بستن   چاپ