پیام سپاهان
برنامه ریزی ایجاد ترافیک روان در ایام نوروز اصفهان
پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 09:54:28
پیام سپاهان - اصفهان -جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به افزایش تردد خودروها در تعطیلات نوروز، شهرداری اصفهان برنامه ریزی ایجاد ترافیک روان در ایام نوروز را نموده است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، در راستای برنامه ریزی مناسب و جلوگیری از عدم هرگونه نا هماهنگی به منظور استقبال مناسب از مهمانان و مسافران نوروزی و تدارک تمهیدات مود نیاز؛ پنجمین جلسه ستاد اجرایی تسهیلات سفر شهر اصفهان در محل کمپ گردشگری باغ فدک برگزار گردید.
در این جلسه که با محوریت بررسی مسائل مربوط به کمیته حمل و نقل و ترافیک شهری و همچنین فعالیتهای مرتبط با مجموعه فرهنگی تفریحی کمپ گردشگری شمال شهر اصفهان برگزار گردید، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان و جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار داشت: با توجه به افزایش تردد و افزایش حجم سفرها در تعطیلات نوروز و متعاقب آن افزایش ترافیک، شهرداری اصفهان با برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی با ارگانهای ذی ربط اقدام با برنامه ریزی مناسب و منسجم نموده است.
حسین امیری گفت: هماهنگی کامل با پلیس راهور، مرکز کنترل ترافیک و همچنین مجموعه اتوبوسرانی و تاکسیرانی از اقدامات ستاد در راستای مدیریت کنترل ترافیک شهری است.
وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از اختلال در رفت و آمد بخصوص پارک خودرو در حاشیه خیابانها بصورت دوبله لیست کاملی از پارکینگ ها تهیه و در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت، همچنین کلیه پارکینگ ها موظف هستند نسبت به اطلاع رسانی کامل و دقیق قیمتها و ساعات کاری اقدام نمایند.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان به فعالیت گروه های بازرسی و نظارت بر حمل و نقل عمومی در این شهر اشاره کرد و گفت: این گروه ها علاوه بر نظارت بر روند تردد تاکسی و اتوبوس ها، بر فعالیت پارکینگ‌های سطح شهر نیز نظارت خواهند داشت.
وی تاکید کرد : امسال تورهای گردشگری برای تسهیل در امر گردشگری، کمک به کاهش معضل ترافیک و راهنمایی گردشگران در نظر گرفته شده که در ستادهای اسکان و مراکز پر تردد شهری به ثبت‌نام و ساماندهی سفرهای درون شهری برای شهروندان می پردازد .
امیری با اشاره به آماده سازی کمپ گرشگری فدک اعلام کرد: با توجه به اینکه مجموعه فدک تنها کمپ گردشگری روباز شهر اصفهان است و همه ساله با استقبال بسیاری از گردشگران نوروزی روبرو بوده است امسال نیز در راستای ارائه خدمات بهتر به ساماندهی این مجموعه پرداخته شده است.
جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: انجام فعالیتهای عمرانی از جمله آسفالت معابر، تعریض خیابانها، اصلاح پیاده روها در حال انجام است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته کلیه اقدامات عمرانی تا 15 اسفند ماه به پایان خواهد رسید.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: افزایش لاین های ورودی، اصلاح شبکه معابر، دسترسی ها، سیستم روشنایی و سرویس های بهداشتی از جمله اقدامات در دست اجرا است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123560/برنامه-ریزی-ایجاد-ترافیک-روان-در-ایام-نوروز-اصفهان
بستن   چاپ