پیام سپاهان
اکبری: امروز جنگ سرویس بود
پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 04:35:02
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: امروز در واقع جنگ سرویس بود و توانستیم سرویس های مهارنشدنی آنها را با برنامه دفاع کنیم.

پیمان اکبری پس از برد 3بر یک تیمش در مقابل سپاهان از بازی های معوقه هفته هفتم، اظهار کرد: امروز بازی سختی بود، در واقع جنگ سرویس بود. هر دو تیم خوب بودند، تیم سپاهان خیلی خوب سرویس می زند و ما هم تمام تلاشمان را کردیم که سرویس های مهارنشدنی که می زنند را به اصطلاح به صورت ‌(های بال) به زمین آنها برگردانیم و موفق هم بودیم سعی کردیم دفاع خوبی داشته باشیم.
وی افزود: در مجموع خوشحالم و به بازیکنان برای این بازی تبریک می گویم. خیلی جنگنده بازی کردند. خیلی مواقع عقب بودیم، اما تلاش کردیم و به بازی برگشتیم و جنگیدیم تا موفق شویم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: به محمدی راد، کادر فنی و تیم و باشگاه سپاهان تبریک می گویم. آنها هم خیلی خوب بازی کردند و آرزوی موفقیت برای بازی های آینده آنها دارم.
وی ادامه داد: ما می دانستیم که امروز تیم سپاهان از نظر سرویس شرایط خوبی دارد و از قبل برای آن برنامه ریزی داشتیم، امروز روی توپ های برگشت عملکرد خوبی داشتیم.
به گزارش ایسنا، اکبری در خصوص سالن 25 آبان گفت: روز گذشته که به این سالن آمدم احساس غرور کردم در ایران سالنهای این چنینی کم داریم و باید به مجموعه سپاهان تبریک بگویم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123549/اکبری--امروز-جنگ-سرویس-بود
بستن   چاپ