پیام سپاهان
مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان‌ عنوان کرد
سیر تحول نمایشگاه تجهیزات پزشکی با رویکرد تولیدی، صنعتی و خدماتی
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 19:14:30
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان‌ گفت: نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دارو از ابتدای دهه 90 به نسبت سایر استان ها سیر تحول خوبی را با نظارت دانشگاه علوم پزشکی، اداره تجهیزات پزشکی و سازمان غذا و دارو طی کرده است.

مجید نائب زاده عصر امروز (چهارشنبه-2 بهمن ماه) در نشست خبری افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و خدمات وابسته و دومین نمایشگاه بین المللی دارو، صنایع و خدمات وابسته که در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه های تجهیزات پزشکی و دارو از سال 1380 به طور متوالی هر دو سال یکبار برگزار شده و در سیر تحولی مثبت، رویکرد صنفی را به تولیدی، صنعتی و خدماتی تبدیل کرده است.
وی با اشاره به بهره برداری از پروژه جدید نمایشگاه از اواسط سال 1399، تصریح کرد: تلفیق دو نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دارو سبب پایه ریزی محکمی شده و در شرکت نمایشگاه های اصفهان تصمیم بر برپایی همایش های جانبی نمایشگاه گرفته شده است.
به گزارش ایسنا، مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان‌ در خصوص اولویت گزینش شرکت کنندگان نیز، اظهار کرد: شرکت کنندگان با توجه به نیاز کشور و بازار ‌گزینش می شوند که اکثرا تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی بیمارستانی، تصویربرداری پزشکی، هتلینگ بیمارستانی و تجهیزات توانبخشی بوده که بازار روز و نیاز بیشتری داشته است.
نائب زاده ابراز امیدواری کرد: بتوانیم این نمایشگاه را همزمان با رونق تولید کشور در عرصه های دیگر صنعت پزشکی و صنایع وابسته گسترش دهیم.
گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و خدمات وابسته همزمان با دومین نمایشگاه بین المللی دارو، صنایع و خدمات وابسته با حضور 115شرکت از 6 استان تهران، اصفهان، قم، خراسان، البرز و فارس با همکاری معاونت غذا و دارو، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اداره کل تجهیزات پزشکی و انجمن های مرتبط از 2 تا پنجم بهمن ماه در حال برگزاری است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123531/سیر-تحول-نمایشگاه-تجهیزات-پزشکی-با-رویکرد-تولیدی،-صنعتی-و-خدماتی
بستن   چاپ