پیام سپاهان
رییس ستاد انتخابات استان اصفهان:
تلاش دولت حفظ نهاد انتخابات با بی‌طرفی و سلامت در اجراست
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 16:08:09
پیام سپاهان - اصفهان- رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در راستای حفظ نهاد انتخابات تمام تلاش وزارت کشور و زیرمجموعه‌های آن در استان‌ها، برگزاری این رویداد در نهایت صحت، سلامت، بی‌طرفی و انسجام ملی است.

حیدر قاسمی روز چهارشنبه در آیین آغاز کلاس آموزشی رییسان ستاد انتخابات هفت استان کشور در اصفهان بیان کرد: حضور پرشور مردم، برگزاری درست، دقیق و قانون‌مند انتخابات در کمال آرامش هدف اصلی ما است.
وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو افزود: این مهم با تلاش تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و همت مردم ولایت‌مدار کشور که صاحبان اصلی انقلاب و کشور هستند، محقق خواهد شد.
رییس ستاد انتخابات استان اصفهان اضافه کرد: انتخابات مظهر و تجلی اراده مردم و موجب انسجام و همبستگی اجتماعی و امنیت ملی است، زیرا نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر رای مردم است و سلامت حوزه‌های اجتماعی، امنیتی و اقتصادی متکی بر حضور آنهاست.
وی با اشاره به برگزاری ده‌ها انتخابات مختلف در کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون یادآور شد: نهادهای مختلف برخاسته از نهاد مترقی انتخابات است.
قاسمی اضافه کرد: در راستای نظر و اراده مردم، نخستین رفراندوم 50 روز پس از انقلاب اسلامی انجام شد که در دنیا بی‌سابقه بود و با رای قاطع مردم نوع نظام حاکمیتی کشور مشخص شد.
وی ادامه داد: قانون اساسی جمهوری اسلامی نیز به رای مردم گذاشته شد که یکی از اصول مترقی آن انتخابات است و امروز تا سطح اداره یک روستا، به اراده و رای مردم مربوط است.
رییس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به انجام بخش قابل توجهی از فرآیند انتخابات تاکید کرد: عوامل حاضر در شعب اخذ رای باید به قوانین و مدیریت شعب اشراف کامل داشته باشند تا انتخابات با کمترین مشکل و در آرامش کامل برگزار شود.
کلاس آموزشی 2 روزه متولیان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات هفت استان کشور شامل اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، لرستان، مرکزی، قم و قزوین به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است.
بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار خواهد شد.
استان اصفهان با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر (با احتساب نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران) در مجموع 20 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و از جمله استان‌های دارای بیشترین سهم و اثرگذاری در نهاد قانون‌گذاری کشور به شمار می‌رود.
برچسب‌ها
ستاد انتخابات کشور اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123514/تلاش-دولت-حفظ-نهاد-انتخابات-با-بی‌طرفی-و-سلامت-در-اجراست
بستن   چاپ