پیام سپاهان
کشفیات 103 باند سرقت در اصفهان به نمایش درآمد
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 16:08:09
پیام سپاهان - اصفهان- کشفیات 10 ماهه از 103 باند سرقت روز چهارشنبه در محل پلیس آگاهی اصفهان به نمایش گذاشته شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: این کشفیات که شامل کالاهای بسیاری از جمله خودرو، لوازم خانگی، قطعات خودرو و دیگر موارد بود، در قالب چندین عملیات ظفر در استان به دست آمد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم‌بیگی افزود: این دستاورد در نتیجه افزایش 6 درصدی قدرت کشف در پلیس آگاهی استان اصفهان محقق شده است.
وی با اشاره به افزایش 12 درصدی تعداد سارقان در همین مدت بیان کرد: میزان اموال مسروقه کشف شده از ابتدای سال‌جاری تاکنون در استان اصفهان نزدیک به پنج هزار و 500 میلیارد ریال برآورد می‌شود.
فرماندهی انتظامی استان اصفهان، عمده تمرکز این عملیات را بر باندهای سرقت منزل، داخل خودرو و احشام عنوان کرد و به مجرمان هشدار داد که پلیس با هوشیاری و سرعت عمل بالا هر گونه تخلفی را به ویژه در حیطه سرقت اموال مردم رصد می‌کند و با سارقان به جد برخورد می‌شود.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی مجدانه این موضوع را پیگیری می‌کند اما مردم هم باید با توجه به توصیه‌های پلیس و مراقبت بیشتر از اموال خود، راه ارتکاب جرم را بر سارقان سد کنند.
معصوم‌بیگی در ادامه نیز یادآور شد: نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با سوداگران مرگ به عنوان یکی از اولویت‌ها، موفق به کشف نزدیک به 33 تن انواع مواد مخدر در سال‌جاری شده است.
وی با اشاره به افزایش 30 درصدی کشف انواع مواد مخدر در استان اصفهان نسبت به سال گذشته گفت: در آخرین مورد به تازگی با باندی برخورد و بیش از 800 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
برچسب‌ها
سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123513/کشفیات-103-باند-سرقت-در-اصفهان-به-نمایش-درآمد
بستن   چاپ