پیام سپاهان
تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در یک همایش ملی
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 15:24:16
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان دبیر علمی همایش ملی گام دوم انقلاب اسلامی؛ رسالت دانشگاه‌ها گفت: این همایش با کلید واژه نقش و رسالت دانشگاه در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم در دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است.

علی اکبر جعفری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری این همایش ملی در دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: همایش ملی گام دوم انقلاب اسلامی؛ رسالت دانشگاه‌ها در راستای رسالت دانشگاه و با هدف تبیین بیانیه گام دوم از صبح امروز (چهارشنبه- 2 بهمن) در دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است.
وی افزود: این همایش در قالب سخنرانی و ارائه مقالات به همراه چهار نشست تخصصی بر اساس محورهای سبک زندگی، عدالت و اقتصاد، علم و پژوهش و معنویت و اخلاق برگزار می شود.
دبیر علمی همایش ملی گام دوم انقلاب اسلامی با بیان اینکه 62 مقاله برای این همایش پذیرفته شده است، تصریح کرد: از 62 مقاله پذیرفته شده در این همایش12 مقاله در قالب سخنرانی، 13 مقاله به صورت پوستر و مابقی در مجموعه مقالات چاپ می شود.
جعفری افزود: پژوهشگرانی از استان های اصفهان، یزد، قم، مرکزی، کرمان تهران و ... در این همایش شرکت کرده اند.
وی با بیان اینکه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد، تصریح کرد: این همایش به همت بسیج اساتید استان اصفهان و مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع) و با همکاری دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه معارف قرآن و عترت، مؤسسه آموزش عالی المهدی و دفتر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.
تبیین مبانی فکری مقام معظم رهبری درباره رسالت دانشگاه‌ها، آینده‌پژوهی و تمدن پژوهی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، نقش معنویت و اخلاق در تربیت دانشجویان در تراز انقلاب اسلامی، نقش اساتید در ارتقای سجایای اخلاقی دانشجویان، نشاط معنوی در محیط‌های دانشگاهی، ابعاد مختلف عدالت آموزشی در دانشگاه‌ها، تبیین شاخصه‌های اقتصاد درون‌زا و نقش اقتصاد مقاومتی در مقابله با تروریسم اقتصادی از جمله موضوعات پیشنهادی این همایش است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123506/تبیین-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-در-یک-همایش-ملی
بستن   چاپ