پیام سپاهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد
کشف 550 میلیارد تومان اموال مسروقه در استان اصفهان
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 13:13:37
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال، 103 باند سرقت در سطح استان اصفهان شناسایی و با آنها برخورد شده است.

سردار مهدی معصوم بیگی، صبح امروز (چهارشنبه-2 بهمن) در حاشیه رونمایی از کشفیات پلیس آگاهی استان اصفهان، اظهار کرد: تعداد متهمان به سرقت که طی ده ماهه گذشته در استان اصفهان دستگیر شده اند، حدود 12 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.
وی به افزایش 6 درصدی قدرت کشف در پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و این افزایش قدرت کشفیات را دستاورد قابل توجهی برای پلیس آگاهی استان دانست.
فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: میزان اموال مسروقه کشف شده از ابتدای سال جاری تاکنون در استان اصفهان حدود 550 میلیارد تومان برآورد شده است.
وی افزود: در عملیات اخیر که تحت عنوان عملیات ظفر 120 در فرماندهی انتظامی استان اصفهان طراحی و به مدت یک هفته عملیاتی شد، دستاوردهای خوبی رقم خورد، در این عملیات هفت باند فعال سرقت که برخی در چند استان فعال بودند و سرقت می کردند، شناسایی و منهدم شدند.
سردار معصوم بیگی با اشاره به دستگیری 23 سارق در عملیات ظفر 120، تصریح کرد: عمده تمرکز این عملیات بر باندهای سرقت منزل، داخل خودرو و احشام بود.
وی با اشاره به اینکه مجموع اموال مکشوفه از این هفت باند در این عملیات بالغ بر 6 میلیارد تومان ارزیابی شده است، خاطرنشان کرد: عملیات ظفر 120 یکی از عملیات های بسیار موفق پلیس آگاهی استان در سال جاری بوده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان به سارقان هشدار داد که فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هوشیاری و سرعت عمل، اجازه سرقت اموال مردم را با آنها نداده و با سارقان به صورت جدی برخورد می کند.
در حاشیه این مراسم همچنین فرمانده انتظامی استان اصفهان با چند تن از مال باختگانی که اموالشان در این عملیات کشف شده بود گفت و گو کرد.




انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123482/کشف-550-میلیارد-تومان-اموال-مسروقه-در-استان-اصفهان
بستن   چاپ