پیام سپاهان
معرفی فیلم‌های بخش جنبی جشنواره فیلم فجر اصفهان
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 12:29:03 PM
ایسنا
پیام سپاهان - مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، با اعلام اینکه پنج فیلم از تولیدات فیلم‌سازان استان در بخش جنبی اکران می‌شود، از برگزاری چهار کارگاه آموزشی در حاشیه برگزاری این جشنواره نیز خبر داد.

رضا دهقان اظهار کرد: دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان که هم‌زمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، در پردیس سینمایی سیتی سنتر و ساحل برگزار می‌شود، علاوه بر اکران فیلم‌های حاضر در بخش مسابقۀ جشنوارۀ تهران، بخشی را نیز برای اکران تولیدات سینمایی اصفهان در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: فراخوان اکران استانی تولیدات فیلم بلند بخش جنبی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، آذرماه منتشر و از بین آثار رسیده، پنج اثر برای حضور در این بخش انتخاب شد.
مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با معرفی این آثار گفت: «هزار سال با تو» به کارگردانی حسین طبیب زاده و تهیه‌کنندگی احمد مقامی و مجتبی کریمی، «مسعود و سه تن‌پوش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیرحسین عنایتی، «رفلکس» به کارگردانی رها سلیمانی و تهیه‌کنندگی مهدی عروجی، «سلیم» به کارگردانی وحید پاکزاد و تهیه‌کنندگی سید محسن طباطبایی پور و «دمیدن عصر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجید استکی، فیلم‌هایی هستند که شاهد اکران آن‌ها در بخش جنبی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان خواهیم بود.
دهقان یادآور شد: امسال نیز ‌مانند نهمین دوره جشنواره، سالن ویژه اصحاب رسانه و هنرمندان برای اکران رایگان فیلم‌ها اختصاص‌یافته است.
وی تصریح کرد: علاوه بر برگزاری نشست‌های نقد و بررسی و فرش قرمز با حضور هنرمندان مختلف، چهار کارگاه تخصصی حوزه فیلم و سینما را نیز در دهمین دوره این جشنواره خواهیم داشت که این کارگاه‌ها با مشارکت موسسه آموزش عالی سپهر برگزار می‌شود و جزییات آن به‌زودی منتشر خواهد شد.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123474/معرفی-فیلم‌های-بخش-جنبی-جشنواره-فیلم-فجر-اصفهان
بستن   چاپ