پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
خوشا به حال آنان که امام علی (ع) را یاور درماندگان می‌دانند
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 11:47:31
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: برپایی کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمومنین امام علی(ع) در اصفهان فرصت بسیار مغتنمی برای شناخت امام نخست شیعیان بود و امیدواریم از معارف آن حضرت در دنیا بهره‌مند شویم.

عباس رضایی، با اشاره به میزبانی اصفهان از کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امام علی (ع) در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر چه نمی‌توان تمام ابعاد شخصیتی امام علی (ع) در یک کتاب، کنگره و در یک روز و حتی در یک دنیا شناخت، اما این کنگره قدمی بود که انشاءالله در آخرت از شفاعت حضرت و در دنیا از معرفت امام (ع) اول شیعیان بهره‌مند شویم.
وی ادامه داد: امیدوارم خدای منان قدم‌های افرادی که در راه اهل بیت(ع) قدم بر می دارند را نلرزاند چرا که حضرت علی(ع) سرآغاز دیدن را در معرفت حق می‌داند و کمال یکتایی را در حق و اخلاص بیان می‌کند.
استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: امام علی(ع) در نگاه هر ایرانی نماد آزادی و آزادگی است و خوشا به حال آنان که علی(ع) را یاور درماندگان و توسل به او را طریق نجات می‌دانند.
رضایی برپایی کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمومنین امام علی(ع) در اصفهان را فرصت بسیار مغتنمی برای شناخت امام نخست شیعیان دانست و ابراز امیدواری کرد که از معارف آن حضرت در دنیا بهره‌مند شویم.
آیین اختتامیه کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمومنین امام علی (ع) پنجشنبه 26 دی ماه پس از نزدیک به 6 ماه فعالیت مداوم، با پیام دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی به میزبانی اصفهان برگزار شد و نگارخانه امام خمینی (ره) نیز 30 دی ماه میزبان برپایی آیین اختتامیه نمایشگاه آثار هنری این کنگره بود. 69 پایان نامه، 475 مقاله، 305 شعر و ادبیات، 131 کتاب و 102 هنرهای تجسمی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده که تاکنون 14 جلد از این مقالات به چاپ رسیده و قرار است سایر مقالات برگزیده نیز به چاپ برسد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123463/خوشا-به-حال-آنان-که-امام-علی-(ع)-را-یاور-درماندگان-می‌دانند
بستن   چاپ