پیام سپاهان
مدیر میراث فرهنگی گلپایگان خبر داد
احداث هتل چهار ستاره و دو مجتمع گردشگری در گلپایگان
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 8:01:03 AM
مهر
پیام سپاهان - گلپایگان- مدیر میراث فرهنگی، صنایع درستی و گردشگری گلپایگان از احداث هتل چهار ستاره در شهر گلپایگان خبر داد و گفت: شرط رونق صنعت گردشگری و جذب گردشگران خارجی تأمین زیرساخت‌های لازم است.

مصطفی قانونی  اظهار داشت: در شهرستان گلپایگان طی دو سال گذشته هشت اقامتگاه بوم‌گردی و دو دفتر خدمات گردشگری راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: موافقت نامه اصولیاحداث چهار خانه مسافر، یک هتل چهار ستاره و دو مجتمع گردشگری صادر و همچنین نخستین اقامتگاه بومگردی شهر گلشهر راه‌اندازی می‌شود.
روستای وانشان ظرفیت جشنواره گردو دارد
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان افزود: عملیات اجرای مجموعه استخر آبی و مرمت حمام تاریخی قلعه وداغ در شهر گلشهر با هدف گردشگری اجرا شده و در صورتی که شهرداری این شهر پروانه ساختمانی مجموعه استخر آبی را صادر کند سرمایه‌گذار برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌شود.
وی تصریح کرد: روستای وانشان ظرفیت برگزاری جشنواره گردو را دارد که انتظار می‌رود شورا و دهیاری این روستا همکاری لازم را انجام دهند.
قانونی گفت: روستای هنده سکونت گاه قوم بختیاری است و شرط معرفی فرهنگ و آداب و رسوم این قوم برگزاری جشنواره است که همکاری شورا و دهیاری را می‌طلبد.
احداث 5 خانه مسافر در گلپایگان
وی از احداث پنج خانه مسافر در شهر گلپایگان در قالب سفرهای ارزان خبر داد و گفت: شهرداری و دهیاری‌ها برای بازاریابی گردشگری در نمایشگاه بین المللی گردشگری غرفه ایجاد کنند.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان تأکید کرد: شرط توسعه و رونق صنعت گردشگری و جذب گردشگران خارجی تأمین زیرساخت‌های لازم است.
وی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی استان موافقت اصولی احداث هتل چهار ستاره در گلپایگان را صادر کرد، گفت: عملیات اجرای هتل چهار ستاره گلپایگان از سوی سرمایه‌گذار در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع و با ظرفیت پذیرش یکصد نفر در دهه مبارک فجر کلنگ زنی می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123442/احداث-هتل-چهار-ستاره-و-دو-مجتمع-گردشگری-در-گلپایگان
بستن   چاپ