پیام سپاهان
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرضا مطرح کرد
نبود پل عابر پیاده در مسیر دانشگاه شهرضا
سه شنبه 1 بهمن 1398 - 11:33:19 AM
مهر
پیام سپاهان - شهرضا - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرضا گفت: از مهم ترین مشکلات در مسیر دانشگاه شهرضا، نبود پل هوایی است و فراهم سازی زیرساختهای لازم به منظور نصب پل در حال انجام است.

عباس نظام الاسلامی  با بیان اینکه به زودی نصب پل هوایی روبروی دانشگاه خوارزمی شهرضا انجام خواهد شد، اظهار داشت: نبود پل عابر پیاده روگذر مسیر شهرضا به اصفهان، یکی از مهم‌ترین مشکلات این دانشگاه در این مسیر بود.
وی این اقدام را در راستای تسهیل تردد و حفظ جان دانشجویان خواند و ابراز داشت: به منظور ایمنی تردد و کاهش حوادث رانندگی و با توجه به درخواست‌های مکرر از سوی دانشگاه و دانشجویان در مسیر جاده این دانشگاه پل عابر پیاده نصب خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرضا ضمن اشاره به مشکلات و مخاطرات جاده‌ای دانشگاه خوارزمی خاطر نشان کرد: این مسیر به دلیل عبور خودروهای سنگین و همچنین به عنوان یک جاده خارج از شهر شاهد سرعت بالای خودروهای عبوری بوده با نصب این پل جان عابران حفظ می‌شود.
نظام الاسلامی گفت: با تعامل خوب رئیس دانشگاه دولتی و سرمایه گذار برای این توافق صورت گرفته که پل عابر پیاده دانشگاه دولتی که به دلیل انتقال این دانشگاه بلااستفاده مانده را انتقال داده و رو به روی دانشگاه خوارزمی نصب کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123356/نبود-پل-عابر-پیاده-در-مسیر-دانشگاه-شهرضا
بستن   چاپ