پیام سپاهان
رئیس جمعیت هلال احمر کاشان خبر داد:
آماده باش 15 تیم داوطلب در کاشان برای ارائه خدمات در مواقع بحران
سه شنبه 1 بهمن 1398 - 11:33:19 AM
مهر
پیام سپاهان - کاشان - رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از آماده باش 15 تیم داوطلب در کاشان برای ارائه خدمات در مواقع بحران خبر داد.

سیدمنصور میرابوطالبی با بیان اینکه نیروهای امدادی و آموزشی هلال احمر کاشان برای ارائه خدمات به سیل زدگان سیستان و بلوچستان آمادگی کامل دارند، اظهار داشت: پایگاه های جمع آوری جمعیت هلال احمر کاشان در سطح شهر آماده دریافت کمک های مردم نوعدوست دارالمومنین کاشان هستند.
وی با اشاره به وجود پایگاه های این جمعیت در ستاد مرکزی کاشان، میدان 15 خرداد و همچنین دانشگاه علوم پزشکی کاشان ابراز داشت: دیگر کانون های دانشجویی هلال احمر در دیگر مراکز و موسسات آموزش عالی سطح شهرستان و همچنین هسته های دانش آموزی مدارس کاشان نیز آماده دریافت کمک های مردمی هستند.
رئیس جمعیت هلال احمر کاشان در ادامه با بیان اینکه 15 تیم امدادی برای ارائه خدمات در مواقع بحران در کاشان آمادگی کامل برای ارائه خدمات دارند، تصریح کرد: این تیم های پنج نفره تشکیل شده اند که اغلب آن‌ها را نیروهای داوطلب تشکیل می دهد.
وی با اشاره به طی مراحل لازم برای اخذ مجوز تیم واکنش سریع در جمعیت هلال احمر کاشان تاکید کرد: با اخذ مجوز لازم، تیم واکنش سریع کاشان در پایگاه میدان بسیج هلال احمر کاشان مستقر می شود.
میرابوطالبی افزود: از عموم شهروندان و همشهریان کاشانی خواسته می شود در صورت تمایل برای کمک و یاری غیر نقدی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان حتماً از اجناس و کالاهای نو استفاده شود تا منزلت هموطنان سیل زده رعایت شود.
وی با بیان اینکه کد دستوری #54*112* نیز برای دریافت کمک های نقدی مردم مدنظر قرار گرفته شده است، اذعان داشت: شماره حساب 5263636353 بانک ملت شعبه امام علی (ع) به نام کمک های خیرین نیز به منظور کمک و یاری هموطنان عزیز برای مردم مظلوم و سیل زده سیستان و بلوچستان برای کمک های نقدی معرفی شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123355/آماده-باش-15-تیم-داوطلب-در-کاشان-برای-ارائه-خدمات-در-مواقع-بحران
بستن   چاپ