پیام سپاهان
هاله متقیان: مقابل ذوب آهن به اوج اجرا رسیدیم
دوشنبه 30 دي 1398 - 20:52:14
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان بازیکن ملی‌پوش تیم باریج اسانس کاشان گفت: در بازی مقابل اکسون به هماهنگی رسیدیم و در برابر ذوب‌آهن در اوج اجرا بودیم.

هاله متقیان پس از پیروزی در مقابل تیم سابقش ذوب‌آهن اصفهان از بازی های معوقه لیگ در گفت وگو با ایسنا، گفت: امروز من و هم تیمی‌هایم بازی فوق العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشتیم.
وی افزود: در جریان مسابقات لیگ برتر پس از انجام دو بازی در ابتدای فصل، شش بازیکن از باریج اسانس به اردوهای ملی دعوت شدند و هر شش بازیکن به مسابقات انتخابی المپیک اعزام شدند. پس از بازگشت از مسابقات بازیکنان دیگر تیم با تمریناتی که داشتند در آمادگی بودند. بعد از شروع مجدد لیگ ابتدا با اکسون بازی داشتیم که به هماهنگی رسیدیم و در بازی با ذوب‌آهن به اوج اجرا دست یافتیم.
ملی پوش تیم باریج اسانس ادامه داد: امروز ریتم بازی بسیار خوب بود. همه شرایط اعم از تماشاگران و سالن با ما یار بود و هم تیمی‌هایم با کنترل و تسلط بالایی بازی کردند.
متقیان خاطر نشان کرد: ذوب‌آهن تیم سابق من است و من با بازی و تکنیک تک تک بازیکنانش آشنایی کامل داشتم. امروز روز ذوب‌آهن نبود و هم تیمی‌های سابقم مثل همیشه نبودند، شاید به خاطر آسیب دیدگی فرزانه زارعی در تمرین دیروز در کاشان بود، که بقیه را از لحاظ روانی دچار به هم ریختگی کرد. با این وجود در مقابل ما خوب جنگیدند و حتی ما را در بعضی چرخش‌ها گیر می‌انداختند اما خدا را شاکرم که توانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123321/هاله-متقیان--مقابل-ذوب-آهن-به-اوج-اجرا-رسیدیم
بستن   چاپ