پیام سپاهان
فرماندار خمینی‌شهر: جمعیت جوان این شهرستان ظرفیتی برای سرمایه‌گذاری است
دوشنبه 30 دی 1398 - 8:49:23 AM
ایرنا
پیام سپاهان - اصفهان - فرماندار خمینی‌شهر گفت: جمعیت جوان و فعال این شهرستان فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری به‌منظور تحقق اهداف توسعه منطقه است.

محمود مسلم زاده  در مراسم تجلیل از ورزشکاران و هیات‌های برتر شهرستان خمینی شهر افزود: جمعیت جوان و فعال یک منطقه می‌تواند مسیر پیشرفت و توسعه را رقم بزند و از این حیث خمینی‌شهر شرایط مطلوبی دارد.
وی اضافه کرد: موفقیت ورزشکاران این خطه نشان می‌دهد که ظرفیت و توانمندی‌ها در وضعیت خوبی قرار دارد و از لحاظ علم و فناوری هم در جایگاه بالایی قرار داریم.
فرماندار خمینی‌شهر با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود نشاط در بین شهروندان خاطرنشان کرد: افزایش نشاط اجتماعی از نیازهای شهرستان است که می‌توان با گسترش ورزش بخصوص در بین خانواده‌ها این شور و نشاط را در دل مردم قرار داد.
مسلم زاده تصریح کرد: در حوزه سلامت، ورزش یکی از آیتم‌های سلامت جسم و روح است بنابراین اهمیت دادن به آن باید از اولویت‌های هر منطقه باشد.
وی به اهمیت بهبود سرانه ورزشی اشاره کرد و گفت: سرانه ورزشی در این شهرستان به‌صورت جزیی‌تر در محلات و روستاها ارزیابی شده و بر مبنای آن افزایش سرانه انجام خواهد شد تا به شرایط مطلوب‌تری دست یابیم.
فرماندار خمینی‌شهر اضافه کرد: شهرستان به غیر از رشته‌های انفرادی در رشته‌های گروهی مانند هندبال و والیبال بخوبی کار و نفرات متعددی را به تیم‌های استانی و ملی معرفی کرده است.
مراسم تجلیل از ورزشکاران و هیات‌های برتر شهرستان خمینی‌شهر یکشنبه شب در مجموعه تشریفات این شهرستان و با حضور ورزشکاران، مربیان، داوران، مسوولان شهرستانی و استانی برگزار شد.
در این مراسم که همراه با تجلیل از ورزشکاران برتر همراه بود، هیات‌های اسکیت و بدن‌سازی به عنوان هیات‌های برتر در یک سال اخیر معرفی شدند.
شهرستان خمینی شهر با حدود 300 هزار نفر جمعیت و 22 هزار ورزشکار سازمان یافته در 16 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
 
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123214/فرماندار-خمینی‌شهر--جمعیت-جوان-این-شهرستان-ظرفیتی-برای-سرمایه‌گذاری-است
بستن   چاپ